HypeForType má nový web

Portál, na ktorom môžete nájsť množstvo zaujímavých písiem, prichádza s redizajnom stránky. Čo je nové?Ľudia z HypeForType sa pri tvorbe nového webu zamerali na zlepšenie nákupného procesu s prihliadnutím na špecifiká nákupu písiem. Nový, responzívne web má po novom lepšie fungovať aj na mobilných zariadeniach.

 

fontsinuse

Nové sekcie

Novinkou je Fonts In Use v rámci ktorej môžete obdivovať aplikáciu písiem v praxi. Popular Fonts vám predstaví fonty, ktoré sa tešia obľube za posledných 45 dní. Best Sellers ponúka pravidelne aktualizovaný prehľad tých najpredávanejších písiem. Medzi ďalšie novinky patrí wishlist či webfonty.

Samozrejmosťou sú kategórie, ktoré uľahčujú prezeranie a výber z rozsiahlej databázy. Aktuálne sa v ponuke HypeForType nachádza vyše 35 000 písiem ako aj vyše 8 000 nových písiem.

 

fontcategories

sellyourfonts

Jednoduché licencovanie

Zjednodušené boli možnosti licencovania, ktoré sa zobrazujú špeciálne pre každý font po jeho pridaní do košíka. Vybrať si môžete z Desktop, Webfont, eBook, Application, Server či Gaming. Webfont si navyše môžete ku každej licencii “pribaliť” s 50% zľavou.

Fonty môžete nielen kupovať ale i predávať – prostredníctvom zjednodušenej sekcie Sell Your Fonts, cez ktorú môžete svoju prácu nahrať priamo na stránku.

Navštívte nový web HypeForType a prezrite si ho podrobnejšie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Drevorez

Povedzme si niečo o najstaršej technike tlače z výšky.
pokračovanie článku

Rozprávanie o letterpresse a dizajne – online event Dve Lamy

Letterpress (kníhtlač) je najstaršia tlačiarenská technika, ktorá pôvodom pochádza z Číny a v Európe ju preslávil známy Johannes Gutenberg, ktorého poznáme zo školských učebníc. V čom je táto tlač jedinečná a prečo sa k nej aj v 21.storočí s nadšením vraciame?
pokračovanie článku

Tesne – Zara má nové logo

Módny reťazec nedávno predstavil nové logo, ktoré okamžite vzbudilo vlnu ohlasov – či už pozitívnych alebo negatívnych. Hlavnou…