Hravosť, farby aj odpovede – Why How What od Brosmind

Bratia Mingarrovci nedávno navštívili Slovensko v rámci konferencie By Design. Ak ste neboli, nepočuli a nevideli, môžete si čo-to o bratoch a ich práci prečítať. Nedávno im vyšla knižka, ktorá odpovie na všetko podstatné. Why How What.

304-stránková monografia obsahuje prierez tvorbou Mingarrovcov. Od detských čias, kedy kreslili komiksy, stavali dopravné prostriedky pre figúrky akčných hrdinov a točili filmy domácou kamerou až po najnovšie projekty pre veľké značky, ktoré vznikajú v ich štúdiu Brosmind. To vzniklo v roku 2006, keď sa bratia usadili v Barcelone.

0296822732270b467619fb8a224aad77855a164d6782e0e9481ea0a2ac0793e52ae6bd8d6faec482c3c422f26a618f07

Zaujímavým a inšpiratívnym čítaním je nepochybne časť How. Ako už názov naznačuje, detailne sa zaoberá práve spôsobom, akým Juan a Alejandro spolupracujú – od nápadu po hotovú vec.

Kniha je vložená v obálke a okrem nej sa dnu skrýva aj komiks, nálepky či záložky. Všetko v hravom a pestrofarebnom štýle, ktorý vyžaruje z celého portfólia dvojice. Bratia sa venujú nielen grafickému dizajnu a ilustrácii, ale aj osobným projektom, sochárstvu, hudbe a videu. Stojí za to spoznať ich tvorbu bližšie – napr. na Behance. A knihu – tú si samozrejme môžete kúpiť.

306ccad48b24c550a37bb1716063c92eee03321076f1dd136e022939963740fc

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Sila značky – séria vizuálov so zaujímavou myšlienkou

Branding je často dôležitejší ako si mnohí ľudia myslia. O tom je aj nasledovný projekt od Norte Branding, ktorý trochu mieša svetoznáme značky a ich produkty, aby práve na význam silnej značky poukázal.