Hravé písmo Hamster je hviezdou videí od Snasku

Hamster je výrazné písmo od Fontwerku, ktorého šťavnaté línie môžete najnovšie obdivovať aj v hravých videách.

Už pri pohľade na náhľadový záber pred spustením videa môžete mať tušenie, kto za ním stojí. Rukopis, ktorý v sebe spája analógový prístup, hravosť a pestrú paletu je so švédskym Snaskom výrazne spätý. Inak to nie je ani v krátkych klipoch, ktoré štúdio vytvorilo ako oslavu vlastností písma Hamster, ktoré sú blízke aj Snasku – hravosť, výrazný prejav a farebnosť. Výsledkom je oku lahodiace spojenie digitálneho produktu s analógovou prezentáciou.

V procese prípravy vzniklo 86 písmen vyrezaných laserom z dreva, ktoré boli následne namáčané do farby a aranžované do nápisu Hoarding all the nuts. Pretože „škrečkovať“ pekné veci je dôležité.

Písmo ponúka šesť rezov od Thin po ExtraBlack, každý obsahuje navyše 5 ilustrovaných škrečkov ako aj 19 dekoratívnych ornamentov. Písmo vďaka tomu ponúka more možností pri tvorbe textov. Dizajnérom písma je Joe Stitzlein, ktorý o ňom hovorí:

„Chcel som, aby bol Hamster oslavou radosti. Font, ktorý je zábava používať a ktorý oživí každú vizuálnu identitu alebo logotyp. Teší ma, že si písmo našlo svoj domov u Fontwerku.“

Hamster je podľa Iva Gabrowitscha, zakladateľa Fontwerku, nabitý zábavou, radosťou a čo je najdôležitejšie, farbami! Viac o písme Hamster nájdete na webe Fontwerku, kde si ho takisto môžete naškrečkovať, rozumej kúpiť.

zdroj: Fontwerk, Snask

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Rozprávanie o dizajne a papieroch online – posledné dva lístky

Papier nie je ani zďaleka mŕtvy. Z čoho sa vyrába, čo všetko sa doň pridáva a ako môže byť aj práca s papiermi ekologická? Poviem vám o zaujímavostiach zo sveta papierov a keďže táto prednáška bude prebiehať online, vzorky všetkých papierov a tlačových techník dostanete kuriérom pred eventom. Aby keď vám budem o nich rozprávať tak ste si ich mohli ochytať :)
pokračovanie článku

Žufánek mění design

Lihovar Žufánek uvádí na trh svou redesignovanou hlavní produktovou řadu. Ke změně dochází po 6 letech. Redesign měla na starosti agentura Little Greta. S ní Žufánek v nedávné době pracoval na designu limitovaných edicí a nyní jí svěřil i klíčovou produktovou řadu ovocných destilátů a likérů.