Ach, tie obaly – Machiyenga

Machiyenga je prémiová čokoláda z Cuzca v Peru, ktorej výrobcovia vyznávajú filozofiu bean-to-bar. Názov produktu je inšpirovaný starobylou domorodou komunitou, ktorá spracovávala rovnaké kakao ako sa využíva vo výrobe aj dnes. Cieľom nového obalu teda bolo prepojiť súčasný produkt s minulosťou a pôsobiť zároveň prémiovo a lokálne.

Čokoláda je v predaji najmä vo svojej domovine, v Cuzcu. Hlavnou cieľovkou sú turisti. Bolo preto dôležité, aby obal pôsobil peruánsky, ale bez zbytočných klišé, ktoré sa v mysli vynoria, keď sa povie Peru.

Výsledkom práce dizajnérov j obal, ktorý nesie znaky modernej estetiky ale stále je v ňom prítomná aj esencia krajiny, z ktorej produkt pochádza, s jej históriou.

Prednej stene obalu preto dominujú geometrické tvary, ktoré slúžia ako nahliadnutie za oponu. Na obale sa vyskytujú aj detaily, ktoré potešia nielen oko, ale a aj pri samotnom dotyku s produktom. Ide o štruktúrované materiály či metailickú ražbu, ktorá dodáva čokoláde primerane prémiový vzhľad.

 

 

zdroj: packagingoftheworld.com

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako vznikajú plagáty pre Apple Originals?

Apple na jeseň minulého roku predstavila vlastnú streamovaciu službu Apple TV+. Na platforme postupne pribúda obsah a dá sa…
pokračovanie článku

Adobe ponúka svoje apky s 20% zľavou!

Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects aj viacero iných môžete teraz získať o niečo výhodnejšie.
pokračovanie článku

Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Známy výrobca hračiek, ktorého história siaha ešte do roku 1930, nedávno aktualizoval svoju vizuálnu identitu v spolupráci s Pentagramom.