Ach, tie obaly – Machiyenga

Machiyenga je prémiová čokoláda z Cuzca v Peru, ktorej výrobcovia vyznávajú filozofiu bean-to-bar. Názov produktu je inšpirovaný starobylou domorodou komunitou, ktorá spracovávala rovnaké kakao ako sa využíva vo výrobe aj dnes. Cieľom nového obalu teda bolo prepojiť súčasný produkt s minulosťou a pôsobiť zároveň prémiovo a lokálne.

Čokoláda je v predaji najmä vo svojej domovine, v Cuzcu. Hlavnou cieľovkou sú turisti. Bolo preto dôležité, aby obal pôsobil peruánsky, ale bez zbytočných klišé, ktoré sa v mysli vynoria, keď sa povie Peru.

Výsledkom práce dizajnérov j obal, ktorý nesie znaky modernej estetiky ale stále je v ňom prítomná aj esencia krajiny, z ktorej produkt pochádza, s jej históriou.

Prednej stene obalu preto dominujú geometrické tvary, ktoré slúžia ako nahliadnutie za oponu. Na obale sa vyskytujú aj detaily, ktoré potešia nielen oko, ale a aj pri samotnom dotyku s produktom. Ide o štruktúrované materiály či metailickú ražbu, ktorá dodáva čokoláde primerane prémiový vzhľad.

 

 

zdroj: packagingoftheworld.com

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Elixir Teasticks

Revoluce v čajovém průmyslu! Elixir Teastick představují nový způsob, jak si vychutnat šálek lahodného čaje. Čajové lístky, infuser a míchátko…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Bustelo Coffee Bottle

Bustelo je značka kávy, která své produkty prodává hlavně v USA. V tomto projektu byli požádání studenti, aby navrhli nový…
pokračovanie článku

Inšpiratívna ilustrácia: Phil Hackett

Phil Hackett je freelance ilustrátor, ktorý pôsobí v britskom Bristole. Tvorbe ilustrácií sa venuje od roku 2007 a jeho tvorba…
pokračovanie článku

MockUP vizitky s reliéfnym logom zadarmo!

Stiahnite si zadarmo mockup navštívenky s reliéfnou časťou určenou pre vaše logo! Ide o druhú časť kolekcie, ktorá sa tentoraz…