Ach, tie obaly – Machiyenga

Machiyenga je prémiová čokoláda z Cuzca v Peru, ktorej výrobcovia vyznávajú filozofiu bean-to-bar. Názov produktu je inšpirovaný starobylou domorodou komunitou, ktorá spracovávala rovnaké kakao ako sa využíva vo výrobe aj dnes. Cieľom nového obalu teda bolo prepojiť súčasný produkt s minulosťou a pôsobiť zároveň prémiovo a lokálne.

Čokoláda je v predaji najmä vo svojej domovine, v Cuzcu. Hlavnou cieľovkou sú turisti. Bolo preto dôležité, aby obal pôsobil peruánsky, ale bez zbytočných klišé, ktoré sa v mysli vynoria, keď sa povie Peru.

Výsledkom práce dizajnérov j obal, ktorý nesie znaky modernej estetiky ale stále je v ňom prítomná aj esencia krajiny, z ktorej produkt pochádza, s jej históriou.

Prednej stene obalu preto dominujú geometrické tvary, ktoré slúžia ako nahliadnutie za oponu. Na obale sa vyskytujú aj detaily, ktoré potešia nielen oko, ale a aj pri samotnom dotyku s produktom. Ide o štruktúrované materiály či metailickú ražbu, ktorá dodáva čokoláde primerane prémiový vzhľad.

 

 

zdroj: packagingoftheworld.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly: Zayto

Prémiová značka olivového oleja z Anatólie prichádza s obalovým dizajnom, ktorý pôsobí subtílne a elegatne. Nechýbajú ani menej nápadné odkazy na…
pokračovanie článku

Nový život písiem po japonsky – Noramaji

Tento úvod bude znieť ako z rozprávky. Každopádne… traja kamaráti z Japonska, Rintaro Shimohama, Naoki Nishimura a Shiny Wakaoka si našli…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Messier 53 Wine

Messier 53 (M53) je boutique hotel s 53 pokoji pojmenovaný podle francouzského astronoma, který jako první sestavil katalog astronomických…
pokračovanie článku

Florida Panthers má nové logo

Klub NHL vznikol ešte v roku 1993 a jeho predošlé logo zdobilo dresy hráčov neuveriteľných 23 rokov. Za novou identitou…