Ach, tie obaly – Machiyenga

Machiyenga je prémiová čokoláda z Cuzca v Peru, ktorej výrobcovia vyznávajú filozofiu bean-to-bar. Názov produktu je inšpirovaný starobylou domorodou komunitou, ktorá spracovávala rovnaké kakao ako sa využíva vo výrobe aj dnes. Cieľom nového obalu teda bolo prepojiť súčasný produkt s minulosťou a pôsobiť zároveň prémiovo a lokálne.

Čokoláda je v predaji najmä vo svojej domovine, v Cuzcu. Hlavnou cieľovkou sú turisti. Bolo preto dôležité, aby obal pôsobil peruánsky, ale bez zbytočných klišé, ktoré sa v mysli vynoria, keď sa povie Peru.

Výsledkom práce dizajnérov j obal, ktorý nesie znaky modernej estetiky ale stále je v ňom prítomná aj esencia krajiny, z ktorej produkt pochádza, s jej históriou.

Prednej stene obalu preto dominujú geometrické tvary, ktoré slúžia ako nahliadnutie za oponu. Na obale sa vyskytujú aj detaily, ktoré potešia nielen oko, ale a aj pri samotnom dotyku s produktom. Ide o štruktúrované materiály či metailickú ražbu, ktorá dodáva čokoláde primerane prémiový vzhľad.

 

 

zdroj: packagingoftheworld.com

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Odvážny grafický dizajn Jozefa Ondríka

Prácu slovenského grafického a web dizajnéra Jozefa Ondríka si už všimli aj zahraničné internetové stránky. Nie je to ale…
pokračovanie článku

Svetový pohár v rugby predstavuje svoje logo

Nadchádzajúci ročník športového podujatia aktuálne prebieha v Japonsku. Logo inšpirované tamojšou kultúrou navrhlo štúdio Futurebrand.
pokračovanie článku

Písmo a font – jedno a to isté?

Je medzi nimi vôbec rozdiel alebo sú tieto dva termíny synonymá? Vraj tam predsa len určitá odlišnosť je.…
pokračovanie článku

Mapa Bardejova a regiónu horného Šariša

Mapy sme vytvorili tak, aby boli čo najzrozumiteľnejšie a zároveň vhodné pre všetky vekové kategórie. Obálku sme navrhli v štýle piktogramov, ktoré…