Google analytics, AdWords & Tag Manager

31. marec, 18:00
Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava

Interaktívny workshop, na ktorom si rozšírite vedomosti a zručnosti v práci s Google AdWords, Google Analytics, Google Tag Manager. Naučíte sa ako pracovať so systémami efektívnejšie.


Google AdWords 
– pokročilé nastavenia účtu, kampaní, princípy fungovania systému,
– analýza návštevnosti cez PPC, vyhodnocovanie kampaní
– práca s kľúčovými slovami
– práca s reklamami (search, display, video)
– optimalizácia konverzii z pohľadu PPC
– užitočné tipy a triky od školitela

Google Analytics
– základy webovej analytiky
– orientácia sa v Google Analytics
– funkcie Google Analytics
– prepojenie Google Analytics a Google Adwords
– vyhodnocovanie zdrojov návštevnosti
– nastavenie a sledovanie cieľov

Google Tag Manager
– čo je Google Tag Manager
– základné pojmy
– úrovne prístupu užívateľov
– štruktúra účtu – kontajnery a verzie
– najpoužívanejšie značky – Universal Analytics, Remarketing
– ukážka: od vytvorenia účtu po pravidlá

KOMU JE WORKSHOP URČENÝ:
určený je pre marketérov,
majiteľov e-shopov,
manažérov internetových projektov
všetkých, ktorý sa chcú dozvedieť niečo viac o marketingu vo vyhľadávačoch.

Lístky v predaji na http://bit.ly/1BtWMY5 prípadne si lístok môžete rezervovať na [email protected] / 0915 255 829.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Miniatúrne obrázky na každý deň

Umenie, či už drobné alebo veľké, je ťažké. Brooke Rothshank je človek, ktorý sa akoby vysmieva neohrabanému úsiliu o drobné…
pokračovanie článku

Nissan chystá zjednodušené logo

Značka ide cestou flat prevedenia, ktoré hádže do koša všetky odlesky a priestorové efekty, ktorými sa prezentovali automobilky v minulosti.