Futbalové dresy, ktoré sa vyfarbili

Máte radi futbal? Dnes pre vás máme projekt, ktorý prináša zaujímavý pohľad, nad ktorými sa bežný fanúšik asi nezamýšľa. Vy ale nie ste bežní fanúšikovia, však?

Autorom projektu je art director Paulo Oliviera, ktorý si predstavil situáciu, kedy by dresy futbalových klubov vyrábal jeden vcelku netypický výrobca. PANTONE.

Presne tak. Paulo vytvoril v rámci tohto konceptu niekoľko vizualizácii dresov v tímových farbách známych mužstiev starého kontinentu. PANTONE verzie sa tak dočkali kluby ako Barcelona, Chelsea či Milano.

Treba dodať, že dresy navyše prešli minimalistickým redizajnom, ktorý nechal vyniknúť podstatu tohto odevu. A tou sú práve tímové farby, vďaka ktorým je možné „svoj” tím bezpečne identifikovať aj z tribúny. Výsledok pripomína reálne dresy, zároveň však nechýbajú typické prvky známe z PANTONE vzorkovníkov.

8248d5ec58826a40113057b026f49855 046ab34779aaa7833717ea500516d4aa d04114233b9f00496f3d3458b74806e1 54d19db491cefbfa80337dc8aae5913d 0f8055b161fa6f18f6a262904cbb5fb7 22493c42aca7ba5f6abd08790e435657 5bfc64a3f1c6c0171aad5ffb3b47d3e1

Viac PANTONE dresov nájdete na autorovom Behance.

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Dřívější finalisté soutěže best in design letos mění strany. Zasednou na porotcovské židli hned vedle profesionálů

Mezinárodní soutěž Best in Design pořádaná festivalem Zlin Design Week odhalila první část letošní poroty. Na porotcovských křeslech se letos kromě profesionálů v oboru objeví i dřívější finalisté soutěže, kteří si tak vyzkoušejí soutěž z jiné perspektivy. Zasednou vedle jmen jako Branko Popovic, ředitele nizozemské nadace FASHIONCLASH, nebo Büro Famos. Zájemci se mohou přihlašovat až do 28. února.