— Predchádzajúci
Trello má nový branding
Následujúci —
Zúčastnite sa webináru, ktorý vám priblíži psychológiu nákupu a triky marketérov
Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Tanap má nové logo
- 1. januára 2020
- 1,3K views
Najstarší a najväčší národný park na Slovensku predstavil nový vizuál, ktorý prichádza 20 rokov po predchádzajúcom žltozelenom logu. Kamzík…
Pohyblivá inšpirácia – Findeks Nedir
- 26. októbra 2014
- 66 videní
Font dňa – Artigua
- 12. februára 2017
- 82 videní
zľava 90% do 12. februára
Design láhve Sake Torimodosu
- 4. júla 2019
- 124 videní
Torimodosu – když tě život srazí na kolena, zvedni se, opraš si je a jdi dál. Jde o koncepční projekt,…
Sezónní balení čokolády Stelios Parliaros
- 15. augusta 2020
- 50 videní
Modrá znamená léto, ryby, modrá znamená modrou, znamená jedinečnost. Kreativní agentura ABOUT spolupracuje s panem Parliarosem už roky – vznikl vztah, který pokrývá celou škálu sezónních čokoládových obalů – od eklektického a rafinovaného luxusního přístupu, až po naivní a jedinečné subjektivní zvláštnosti.
Logá, ktoré sa nechystajú do dôchodku I.
- 6. augusta 2014
- 82 videní
Snáď nie je vo vizuálnej identite ktorejkoľvek značky výraznejší prvok než je práve logo. Symbol, ktorý po čase…