Electrolux predstavil redizajn identity

Nová identita nemusí so sebou nutne priniesť prekopanie vizuálu značky do základov. Často je to skôr o jemných úpravach a faceliftoch. Tak ako v prípade nového loga Electrolux.

Líder trhu v oblasti domácich a profi spotrebičov od roku 1909 odhalil svoju aktualizovanú vizuálnu identitu – tentokrát s unikátnom custom fontom.

Za novým vzhľadom stoja ľudia zo štúdia Prophet z Londýna. Počas procesu navrhovania úzko spolupracovali s marketingovým tímom značky. Ako povedali pre Creative Bloq:

„Naším cieľom bolo vytvorenie vizuálnej identity, ktorá by umožnila Electroluxu ropovedať jeho príbeh svetu pôsobivým spôsobom.”

Kľúčové bolo aj viac prezentovať benefit produktu a menej už jednotlivé prvky. Identita podľa nich musí vystupovať navonok uceleným dojmom, v každom prípade, kedy sa človek so značkou stretáva.

elux_old

Pôvodné logo s expirujúcou typografiou

Ikonická silueta z loga zostala zachovaná. Dôvodov malo marketingové oddelenie na čele s šéfkou Mary Kay Kopf viacero:

„Ide o výrazný prvok, ktorý stojí v popredí. Pôsobí moderne a inovatívne a zároveň je symbolom kvality a dôvery, ktorú zákazník od našej značky očakáva.”

Electrolux verí, že nová identita bude v očiach zákazníkov prostriedkom, ktorý im pomôže lepšie rozpoznať značku ako takú.

V nasledovnom videu si môžete prezrieť vývoj identity značky Electrolux.

https://www.youtube.com/watch?v=jwjhj_6aji0

Čo hovoríte na nové logo vy? Padlo vám do oka na prvý pohľad alebo si budete musieť na nové písmo zvyknúť?

zdroj: creativebloq.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Rozhovor vítězky Národní ceny za studentský design 2022 – Kateřina Puncmannová

Seznamujeme vás s oceněnými účastníky soutěže Národní cena za studentský design 2022. Diskusi o duševním zdraví se v současné době konečně začíná věnovat více prostoru, přesto však ve společnosti stále přetrvávají různé mylné představy či předsudky. Jak to doopravdy chodí na psychiatrickém oddělení se Kateřina Puncmannová snaží přiblížit veřejnosti ve své knize K2O, která byla oceněna cenou Národní cena za studentský design 2022 *GRAND.
pokračovanie článku

Typografická sociálna sieť

Ste grafický dizajnér, ktorý sa rád hrá s písmenami, ale nemá dostatočné znalosti alebo čas na realizáciu vlastného písma?…