Nová identita nemusí so sebou nutne priniesť prekopanie vizuálu značky do základov. Často je to skôr o jemných úpravach a faceliftoch. Tak ako v prípade nového loga Electrolux.
Líder trhu v oblasti domácich a profi spotrebičov od roku 1909 odhalil svoju aktualizovanú vizuálnu identitu – tentokrát s unikátnom custom fontom.
Za novým vzhľadom stoja ľudia zo štúdia Prophet z Londýna. Počas procesu navrhovania úzko spolupracovali s marketingovým tímom značky. Ako povedali pre Creative Bloq:
„Naším cieľom bolo vytvorenie vizuálnej identity, ktorá by umožnila Electroluxu ropovedať jeho príbeh svetu pôsobivým spôsobom.”
Kľúčové bolo aj viac prezentovať benefit produktu a menej už jednotlivé prvky. Identita podľa nich musí vystupovať navonok uceleným dojmom, v každom prípade, kedy sa človek so značkou stretáva.
Pôvodné logo s expirujúcou typografiou
Ikonická silueta z loga zostala zachovaná. Dôvodov malo marketingové oddelenie na čele s šéfkou Mary Kay Kopf viacero:
„Ide o výrazný prvok, ktorý stojí v popredí. Pôsobí moderne a inovatívne a zároveň je symbolom kvality a dôvery, ktorú zákazník od našej značky očakáva.”
Electrolux verí, že nová identita bude v očiach zákazníkov prostriedkom, ktorý im pomôže lepšie rozpoznať značku ako takú.
V nasledovnom videu si môžete prezrieť vývoj identity značky Electrolux.
https://www.youtube.com/watch?v=jwjhj_6aji0
Čo hovoríte na nové logo vy? Padlo vám do oka na prvý pohľad alebo si budete musieť na nové písmo zvyknúť?
zdroj: creativebloq.com