Durex má novú identitu s písmom na mieru

Za redizajnom stoja Havas LondonDesign Bridge. Ich koncept stavia do popredia element fotografie či ilustrácie ako aj custom písmo od Colophon Foundry.

Branding chce upriamiť pozornosť na autentickosť a prirodzenosť, ktorá sa v súčasnosti často z prezentácie sexuality vytráca. Práve preto zvolili dizajnéri prístup cez fotky reálnych ľudí s prirodzeným nasvietením bez výraznej retuše.

Nový logotyp tvarovo vychádza zo svojho predchodcu, ale ide cestou zjednoušenia. Výsledok paradoxne vykresľuje Durex ako etablovaný brand lepšie, než staré logo s nalešteným gradientom a zdvojeným rámom. Priamočiare logo dobre funguje aj bez ikonickej verzie v bielej s modrou výplňou. Silueta, ktorú redizajn prebral z predošlého loga, je dostatočne silná, aby značka vynikla.

Staré vs. nové

Písmo, ktoré nová identita využíva, sa volá One Night Sans a ponúka celkovo 9 rezov. Jeho znaky takisto odkazujú v detailoch na rámik z loga. Písmo vzniklo v pismolejárni Colophon Foundry.

Oblý tvar inšpirovaný práve rámom z loga sa ako celok alebo fragment objavuje aj v ďalších aplikáciách identity a slúži ako maska pre vizuály. Tie sú viac-menej klasickou jazdou, ale prinášajú aj zaujímavé momenty, napríklad pri dvojúrovňových fotografiách.

     

zdroj: Havas London, Design Bridge, It’s Nice That

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako sa vyrábali knihy v roku 1947

Pozývame vás na desaťminútový výlet späť do minulosti. Sľubujeme vám prehliadku veľkej tlačiarenskej dielne. Stanete sa svedkami siahodlhého…