Za redizajnom stoja Havas London a Design Bridge. Ich koncept stavia do popredia element fotografie či ilustrácie ako aj custom písmo od Colophon Foundry.
Branding chce upriamiť pozornosť na autentickosť a prirodzenosť, ktorá sa v súčasnosti často z prezentácie sexuality vytráca. Práve preto zvolili dizajnéri prístup cez fotky reálnych ľudí s prirodzeným nasvietením bez výraznej retuše.
Nový logotyp tvarovo vychádza zo svojho predchodcu, ale ide cestou zjednoušenia. Výsledok paradoxne vykresľuje Durex ako etablovaný brand lepšie, než staré logo s nalešteným gradientom a zdvojeným rámom. Priamočiare logo dobre funguje aj bez ikonickej verzie v bielej s modrou výplňou. Silueta, ktorú redizajn prebral z predošlého loga, je dostatočne silná, aby značka vynikla.
Staré vs. nové
Písmo, ktoré nová identita využíva, sa volá One Night Sans a ponúka celkovo 9 rezov. Jeho znaky takisto odkazujú v detailoch na rámik z loga. Písmo vzniklo v pismolejárni Colophon Foundry.
Oblý tvar inšpirovaný práve rámom z loga sa ako celok alebo fragment objavuje aj v ďalších aplikáciách identity a slúži ako maska pre vizuály. Tie sú viac-menej klasickou jazdou, ale prinášajú aj zaujímavé momenty, napríklad pri dvojúrovňových fotografiách.
zdroj: Havas London, Design Bridge, It’s Nice That