Ebury, vydavateľstvo literatúry faktu, prišlo nedávno s redizajnom, ktorý má značku po novom prezentovať o niečo menej korporátne a o niečo viac kreatívne. Podarilo sa?Za novou identitou divízie vydavateľstva Penguin stojí londýnske Form. Štúdio sa pri práci na redizajne neodklonilo od konceptu iniciály, avšak posunulo ho priam míľovými krokmi. Pôvodné malé “e” v italics reze…
…nahradilo sebavedomé veľké E, ktorého zdanlivo obyčajné tvary ozvláštňuje príťažlivá a štýlová dvojica farieb, tvoriaca jeho paletu. Ich prienik na spôsob pretlače zároveň vytvára priestorový efekt. Pekný odkaz na tradičné tlačiarenské postupy ako sieťotlač.
Keďže je Ebury súčasťou väčšieho univerza, v tomto prípade Penguin Random House, bolo potrebné, aby nové logo dobre fungovalo s hlavným vizuálom. Harmonické prepojenie s materským brandom zabezpečuje oranžová, ktorá je logu Penguin vlastná. Rovnaká ostala i kompozícia symbolov a textových častí oboch log.
Ako sa vám nové logo páči?
zdroj: designweek.co.uk