Divízia vydavateľstva Penguin s novou tvárou

Ebury, vydavateľstvo literatúry faktu, prišlo nedávno s redizajnom, ktorý má značku po novom prezentovať o niečo menej korporátne a o niečo viac kreatívne. Podarilo sa?Za novou identitou divízie vydavateľstva Penguin stojí londýnske Form. Štúdio sa pri práci na redizajne neodklonilo od konceptu iniciály, avšak posunulo ho priam míľovými krokmi. Pôvodné malé “e” v italics reze…

…nahradilo sebavedomé veľké E, ktorého zdanlivo obyčajné tvary ozvláštňuje príťažlivá a štýlová dvojica farieb, tvoriaca jeho paletu. Ich prienik na spôsob pretlače zároveň vytvára priestorový efekt. Pekný odkaz na tradičné tlačiarenské postupy ako sieťotlač.

Keďže je Ebury súčasťou väčšieho univerza, v tomto prípade Penguin Random House, bolo potrebné, aby nové logo dobre fungovalo s hlavným vizuálom. Harmonické prepojenie s materským brandom zabezpečuje oranžová, ktorá je logu Penguin vlastná. Rovnaká ostala i kompozícia symbolov a textových častí oboch log.

Ako sa vám nové logo páči?

 

zdroj: designweek.co.uk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Andes Rounded

zľava 30% do 4. februára k dispozícii vo všetkých štýloch           
pokračovanie článku

RAŇAJKOVÉ online DIZAJN MENU

Milí priatelia a fanúšikovia dizajnových papierov, aj v tomto roku sme pre vás pripravili sériu podujatí RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU, ktorého prvou témou bude INŠPIRÁCIA.