Spoločnosť vznikla v Českej republike v roku 2006 a svoje vysielanie poskytuje aj v Rumunsku a Maďarsku. Z pôvodne športovo orientovanej televízie je dnes platforma s pestrou ponukou formátov a žánrov. Teraz prišiel na domácom trhu čas aj na zmenu mena a vizuálnej tváre značky.
Viac priateľsky
Pôvodný názov pôsobil vcelku genericky a chladne. V Najbrt preto prišli s pohodovým Telly, ktoré znie neformálne a vytvára dojem komunikácie so známym či kamarátom. Ani toto meno nie je prevratne originálne, ale v danej lokalite (ČR) bolo dostupné a dobre ladí s nastavenou tonalitou komunikácie.
V kontraste s “mäkkým” názvom je hranaté písmo loga so zaujímavými detailmi v rámci logotypu – e pod krídlom T či podseknutý y. Tento prvok ktorý vie slúžiť aj ako ľahko rozpoznateľnú a použiteľnú stieračku, prechod pri strihu. Farebná schéma je explóziou spektra a prináša tmavé aj výrazne svietivé odtiene, ktoré dávajú identite dostatok flexibility pre rôzne scenáre. Začína modrou svietiacou obrazovkou a pokračuje doplnkovými RGB odtieňmi. Logo má zároveň alternatívnu, farebnú verziu.
Pokiaľ ide o ďalšie rozvíjanie vizuality, úvodné aplikácie vás neohromia prelomovými nápadmi, ale sú efektívne a fungujú výborne. Je samozrejme na mieste očakávať, že sa komunikácia bude v detailoch ešte ladiť a získa viac jedinečnosti.
V digitále už viac vidno možné zaujímavé smerovanie prelievaním RGB spektra a vytváranie určitých farebných vzorov.
Staré logo a názov
Ako doplnkové písmo identita využíva Neue Haas Grotesk v niekoľkých rezoch.
Najbrti vypracovali aj detailné layouty pre materiály televízie.
zdroj: Najbrt