Cestoviny Barilla menia obal – bude viac eko

Jeden z najväčších svetových výrobcov cestovín si uvedomil malý detail, ktorý má však veľký dosah.

Barilla ročne predá produkty v hodnote približne 3,5 milióna eur. Ruka v ruke s lavínou cestovín ide aj množstvo obalového materiálu. A práve vďaka novému dizajnu bude teraz značka o niečo šetrnejšia k životnému prostrediu.

Výrobca si uvedomil, že na svojich krabiciach nemusí mať výsek s plastovým “okienkom”. To slúžia (pravdepodobne) na to, aby zákazník videl, čo kupuje aj keď nemá tušenie, čo sú to penne, fusilli a podobne.

Namiesto neho bude na obale prítomná vizuálne znázornenie cestovín, vďaka čomu bude obal 100% recyklovateľný. Malý prvok, veľká zmena.

Pôvodný obal s výsekom

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Saura: víno zrodené z kameňa

Obalový dizajn vína, ktorý stavia na výraznom reliéfe etikety je inšpirovaný lokalitou, z ktorej produkt pochádza.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly: Odele

Pastelové farby, minimalizmus a elegantná typografia. To sú hlavné prísady obalového dizajnu pre vlasovú kozmetiku Odele.