Cestoviny Barilla menia obal – bude viac eko

Jeden z najväčších svetových výrobcov cestovín si uvedomil malý detail, ktorý má však veľký dosah.

Barilla ročne predá produkty v hodnote približne 3,5 milióna eur. Ruka v ruke s lavínou cestovín ide aj množstvo obalového materiálu. A práve vďaka novému dizajnu bude teraz značka o niečo šetrnejšia k životnému prostrediu.

Výrobca si uvedomil, že na svojich krabiciach nemusí mať výsek s plastovým “okienkom”. To slúžia (pravdepodobne) na to, aby zákazník videl, čo kupuje aj keď nemá tušenie, čo sú to penne, fusilli a podobne.

Namiesto neho bude na obale prítomná vizuálne znázornenie cestovín, vďaka čomu bude obal 100% recyklovateľný. Malý prvok, veľká zmena.

Pôvodný obal s výsekom

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Štartuje súťaž FOTO ROKA 2015

Nadácia VÚB vyhlasuje súťaž pre mladé fotografické talenty do 35 rokov. Autori môžu prihlásiť svoje fotografie do obľúbenej…
pokračovanie článku

Súťaž s Nikonom mala uletený výsledok

Mýliť sa je ľudské a aj Nikonu sa nedávno na Facebooku celkom zadarilo. V rámci vyhlásenej súťaže totiž značka ocenila…
pokračovanie článku

Adobe CS6 iba do 30.5.2014

Posledná možnosť zakúpenia trvalých licencií Adobe CS6 a to ako samostatných aplikácií, tak aj kolekcií. Posledný možný termín zadania objednávky na…