Cestoviny Barilla menia obal – bude viac eko

Jeden z najväčších svetových výrobcov cestovín si uvedomil malý detail, ktorý má však veľký dosah.

Barilla ročne predá produkty v hodnote približne 3,5 milióna eur. Ruka v ruke s lavínou cestovín ide aj množstvo obalového materiálu. A práve vďaka novému dizajnu bude teraz značka o niečo šetrnejšia k životnému prostrediu.

Výrobca si uvedomil, že na svojich krabiciach nemusí mať výsek s plastovým “okienkom”. To slúžia (pravdepodobne) na to, aby zákazník videl, čo kupuje aj keď nemá tušenie, čo sú to penne, fusilli a podobne.

Namiesto neho bude na obale prítomná vizuálne znázornenie cestovín, vďaka čomu bude obal 100% recyklovateľný. Malý prvok, veľká zmena.

Pôvodný obal s výsekom

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Smith &+ Village a nejmódnější čokoláda pro Harvey Nichols

Londýnská kreativní agentura Smith &+ Village navrhla šest nových luxusních obalů čokoládových tyčinek pro Harvey Nichols, obaly nejnovější řady jejich probíhající reimaginace vlastní značky pro ikonický obchodní dům.
pokračovanie článku

Tajomstvo dobrého loga – workshop

Chceš sa naučiť navrhovať vizuálne silné, zapamätatelné a technicky použiteľné logo? Tak tento workshop je pre teba ako stvorený.…
pokračovanie článku

Leasing bez navýšenia iba do 30. júna

Spoločnosť SOFTWARE PARTNER spolupracuje už mnoho rokov s GRENKELEASING na poskytovaní možnosti nákupu výrobkov Apple a technológií pre podnikateľov na…
pokračovanie článku

Poslední týden do uzavření přihlášek!!!

Vyhrajte luxusní papír a tisk pro svou knihu! To je Book in Progress #4, soutěž o realizaci vaší knihy, doprovázená celodenní konferencí o knihách.