Čas na mliečnu desiatu – identita Mr. Milk

Trochu negativity nemusí byť vždy na škodu. Dizajnér Justin Ross Tolentino z kalifornského San Francisca sa v rámci školského projektu rozhodol navrhnúť identitu mliekarenskej spoločnosti. Zadanie totiž znelo „vytvoriť branding pre zamestnanie minulosti“. A tak vznikol Mr. Milk, ktorý originálnym spôsobom ťaží práve z tzv. negative space.

Samotné logo, okolo ktorého existuje zvyšok identity, tvorí jednoduché malé em, vyzerajúce ako mliečna kvapka. Prostý sans serif však pri pohľade zblízka odhalí svoju kreatívnu stránku. V tieni oblúkov sa ukrýva dvojica tradičných fliaš na mlieko. Takých, aké už dlho-predlho v bežných obchodoch na regáli nenájdete.

Fľaša predstavuje v tomto koncepte hlavný symbol – pri prezeraní jednotlivých častí identity Mr. Milk na ňu narazíme naspočetne veľa krát. Či už je to vizitka, obálka alebo menovka.

Veľmi pekný nápad a spracovaná identita. Ktovie, možno sa nájde značka, ktorá po nej reálne siahne. Bola by škoda, keby nie. Viac projektov Justina Rossa nájdete na jeho webstránke.

mr-milk-milk-logomr-milk-bottle  mr-milk-stationery   mr-milk-envelopesmr-milk-business-cardsmr-milk-pencilsmr-milk-business-card-back

 

Celkom ma pobavilo meno na vizitke. Vyzerá to tak, že Walter White rozširuje svoju živnosť :)

 

zdroj: designtaxi.com,  juroto.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Značka zápisníkov remini

„Spomienky sú cenné vlastníctvo a zapisovanie perfektne aktivuje  rozum. Často nájdem riešenie problemu alebo úlohy vďaka poznámke, ktorú som…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly: Vasaknai Craft Beer

Identita piva zachytáva jeho netypické ingrediencie prostredníctvom vytvorených charekterov, ktoré zdobia jej etikety.
pokračovanie článku

Tohtoročný Fontacular je tu!

Tento týždeň beží už siedmy ročník známeho eventu. Nezmeškajte množstvo výhodných ponúk na zaujímavé fonty, ktoré nájdete v katalógu…