Cadillac má novú identitu od Mother Design

Automobilka, ktorá vznikla ešte na začiatku 20. storočia, chce redizajnom vniesť do svojho brandingu novú energiu. Najvýraznejšou zmenou je flat emblém v jedinej farbe.

Ide o pomerne dramatickú zmenu, ktorá prekonáva aj posledný update z roku 2014, kedy štít výrazne rozšírili. Jednofarebný symbol bez priestorových efektov a farieb rodu Antoine de la Mothe Cadillac, ktorý prakticky založil mesto Detroit, pôsobí na prvý pohľad zvláštne.

Samozrejme, je stále pomerne rýchlo možné identifikovať, o ktorú značku a rýchlejšiemu osvojeniu pomôže aj fakt, že vozidlá Cadillac v posledných rokoch mali na kapotách práve chrómované štíty v jednej farbe, čím si ľudia na monofarebnosť už trochu zvykli.

Novému symbolu sa najlepšie darí v menších rozmeroch a na kontrastnom pozadí. Pri veľkých aplikáciách sa práve v jednofarebných vertikálnych a horizontálnych líniách možno trochu stratiť.

Okrem “odfarbenia” je zmenou aj oddelenie wordmarku a štítu. Nápis Cadillac je stále prítomný v brandingu no objavuje sa osamote. Identita obsahuje aj custom písmo Cadillac Gothic, ktoré vzniklo v spolupráci s Colophon Foundry.

zdroj: Mothr Design

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Sancoale Slab

Dizajnér: Jeremy Dooley Vydavateľ: insigne Dátum vytvorenia: 2012