Ide o pomerne dramatickú zmenu, ktorá prekonáva aj posledný update z roku 2014, kedy štít výrazne rozšírili. Jednofarebný symbol bez priestorových efektov a farieb rodu Antoine de la Mothe Cadillac, ktorý prakticky založil mesto Detroit, pôsobí na prvý pohľad zvláštne.
Samozrejme, je stále pomerne rýchlo možné identifikovať, o ktorú značku a rýchlejšiemu osvojeniu pomôže aj fakt, že vozidlá Cadillac v posledných rokoch mali na kapotách práve chrómované štíty v jednej farbe, čím si ľudia na monofarebnosť už trochu zvykli.
Novému symbolu sa najlepšie darí v menších rozmeroch a na kontrastnom pozadí. Pri veľkých aplikáciách sa práve v jednofarebných vertikálnych a horizontálnych líniách možno trochu stratiť.
Okrem “odfarbenia” je zmenou aj oddelenie wordmarku a štítu. Nápis Cadillac je stále prítomný v brandingu no objavuje sa osamote. Identita obsahuje aj custom písmo Cadillac Gothic, ktoré vzniklo v spolupráci s Colophon Foundry.
zdroj: Mothr Design