Automobilka sa v najnovšom redizajne pridala k mnohým ďalším značkám, ktoré sa vydali smerom zjednodušovania svojich symbolov.
pôvodné/nové logo
Digital first
Prístup, ktorý dáva do popredia digitálne technológie, je viditeľný na prvý pohľad. V centre pozornosti tak stojí snaha, aby prezentácia značky a jej vizuálu prebiehala v dynamickej forme, ktorá sa prispôsobí formátu, zariadeniu či médiu a takpovediac s človekom komunikuje formou interakcie.
Nová identita sa nesie v znamení minimalizmu aj pokiaľ ide o pravidlá – tých je čo najmenej, skôr ide o presadzovanie dynamických princípov ako nemenných dogiem. K prvkom a motívom, ktoré tvoria novú identitu patrí aj voľné umiestnenie loga, výrazná typografia či vyvážená farebnosť brandu. Ikonické logo zložené zo šyroch kruhov je po novom čisto v čiernej alebo bielej farbe. Farebne tejto dvojici sekundujú Aluminium Silver, Audi Red a Warm Silver.
Hladký štart
Navyše, Audi pripravilo užitočné a prehľadné materiály, ktoré sa zídu každému, kto potrebuje pracovať s navrhnutou identitou. Ide napríklad o kalkulačku pomeru veľkosti loga k typografii, interaktívny náhľad kódu pre digitálne prvky, či knižnicu ikoniek vo viacerých formátoch. K tomu množstvo príkladov používania loga, farieb, typografie a vizuálneho obsahu. Všetko pripravené na využívanie.
Viac o identite a jej súčastiach nájdete na brand portáli Audi.
zdroj: audi.com