Automobilka sa v najnovšom redizajne pridala k mnohým ďalším značkám, ktoré sa vydali smerom zjednodušovania svojich symbolov.
pôvodné/nové logo
Digital first
Prístup, ktorý dáva do popredia digitálne technológie, je viditeľný na prvý pohľad. V centre pozornosti tak stojí snaha, aby prezentácia značky a jej vizuálu prebiehala v dynamickej forme, ktorá sa prispôsobí formátu, zariadeniu či médiu a takpovediac s človekom komunikuje formou interakcie.
Nová identita sa nesie v znamení minimalizmu aj pokiaľ ide o pravidlá – tých je čo najmenej, skôr ide o presadzovanie dynamických princípov ako nemenných dogiem. K prvkom a motívom, ktoré tvoria novú identitu patrí aj voľné umiestnenie loga, výrazná typografia či vyvážená farebnosť brandu. Ikonické logo zložené zo šyroch kruhov je po novom čisto v čiernej alebo bielej farbe. Farebne tejto dvojici sekundujú Aluminium Silver, Audi Red a Warm Silver.
Hladký štart
Navyše, Audi pripravilo užitočné a prehľadné materiály, ktoré sa zídu každému, kto potrebuje pracovať s navrhnutou identitou. Ide napríklad o kalkulačku pomeru veľkosti loga k typografii, interaktívny náhľad kódu pre digitálne prvky, či knižnicu ikoniek vo viacerých formátoch. K tomu množstvo príkladov používania loga, farieb, typografie a vizuálneho obsahu. Všetko pripravené na využívanie.
Viac o identite a jej súčastiach nájdete na brand portáli Audi.
zdroj: audi.com
1 comments
Tak toto som si ani nevšimol. Avšak celkom ma to hnevá, že väčšina firiem sa adaptuje navzájom.
Škoda, že nezmenšujú aj ceny..
Kto by potreboval nejake súčiastky na svoju AUDI, ponúkam tu zľavy takmer na všetko