Audi predstavilo novú inovatívnu identitu

Automobilka sa v najnovšom redizajne pridala k mnohým ďalším značkám, ktoré sa vydali smerom zjednodušovania svojich symbolov.

pôvodné/nové logo

Digital first

Prístup, ktorý dáva do popredia digitálne technológie, je viditeľný na prvý pohľad. V centre pozornosti tak stojí snaha, aby prezentácia značky a jej vizuálu prebiehala v dynamickej forme, ktorá sa prispôsobí formátu, zariadeniu či médiu a takpovediac s človekom komunikuje formou interakcie.

Nová identita sa nesie v znamení minimalizmu aj pokiaľ ide o pravidlá – tých je čo najmenej, skôr ide o presadzovanie dynamických princípov ako nemenných dogiem. K prvkom a motívom, ktoré tvoria novú identitu patrí aj voľné umiestnenie loga, výrazná typografia či vyvážená farebnosť brandu.  Ikonické logo zložené zo šyroch kruhov je po novom čisto v čiernej alebo bielej farbe. Farebne tejto dvojici sekundujú Aluminium Silver, Audi Red a Warm Silver.

Hladký štart

Navyše, Audi pripravilo užitočné a prehľadné materiály, ktoré sa zídu každému, kto potrebuje pracovať s navrhnutou identitou. Ide napríklad o kalkulačku pomeru veľkosti loga k typografii, interaktívny náhľad kódu pre digitálne prvky, či knižnicu ikoniek vo viacerých formátoch. K tomu množstvo príkladov používania loga, farieb, typografie a vizuálneho obsahu. Všetko pripravené na využívanie.

Viac o identite a jej súčastiach nájdete na brand portáli Audi.

 

zdroj: audi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vytlačte si kreatívne nápady!

Máte návrhy luxusných etikiet, netradičných obalov, nápaditých certifikátov alebo personalizované pozdravy a chcete, aby dobre vynikli? Potrebujete poradenstvo od…
pokračovanie článku

IKEA katalóg oslavuje sedemdesiatku!

Svetoznámy výrobca nábytku zo Švédska pri tejto príležitosti sprístupnil v digitálnej podobe svoj archív, v ktorom nájdete tisícky strán zachytávajúcich sedem dekád škandinávskeho dizajnu.