Nový dizajn po osemnástich rokoch fungovania Urban Survival sprevádza celkovú premenu marketingovej stratégie pod vedením riaditeľa pre komunikáciu Petra Dolejše. Pomôcť by mala s posilnením pozície spoločnosti medzi tuzemskými developerskými subjektmi aj atraktivitou architektonického štúdia pre nábor nových talentov. Ambíciou je tiež zvýšiť celkové povedomie o špecifickom prístupe k architektúre akcentujúcej udržateľné, komunitné a moderné “out of the box” poňatie výstavby občianskych a rezidenčných stavieb, ktorým sa skupina pod vedením architekta Pantelise Larcou profiluje.
Nová vizuálna identita inšpirovaná monumentálnou architektúrou, brutalizmom, Bauhausom alebo dielom Le Corbusiera a Ladislava Sutnara teraz prináša dôraznejší akcent na pospolitosť skupiny a jej jednotlivých sub-brandov. Tú podčiarkuje i voľba výrazného bezpätkového fontu Monument Extended a Neue Haas Grotesk. Písmo disponuje širokou škálou rezov, ktoré sa dajú dobre použiť ako v tlačových materiáloch, tak v digitálnom prostredí. Silné línie zároveň odrážajú pevný záväzok Urban Survival poskytovať prémiový klientský prístup naprieč službami v oblasti architektúry, projektovania, výstavby a interiérového dizajnu.
Štúdio Brainz Disruptive, ktoré rebranding zastrešilo, má s tvorbou vizuálnych identít pre klientov z oblasti architektúry a developmentu bohaté skúsenosti. V minulých rokoch pripravilo napríklad brandové materiály pre Svoboda & Williams, Landia Management či CPI.
zdroj: Brainz Disruptive