Ako sa neutopiť v mori čiernych zrkadiel a udržať svoj biznis nad vodou? Odborníci priblížia trendy vo svete online marketingu.

Aj tá najkrutejšia doba praje pripraveným! Dnes, viac ako kedykoľvek predtým, môže úroveň efektivity online marketingu zachrániť či pochovať vaše podnikanie.

Pandemický rok zmien pretavil všetky radosti a strasti nášho života z analógu do digitálu a zamiešal kartami aj v oblasti reklamy, ktorá si vyžaduje nové nasadenie inovatívnosti, vynaliezavosti a kreativity. Odložte preto na chvíľu koncepty a algoritmy a príďte načerpať inšpiráciu pre vašu novoročnú marketingovú stratégiu od tých najpovolanejších. O tom, čo bude v roku 2021 hýbať svetom reklamy nám v utorok 26. januára v informatívnom webinári príde porozprávať Michal Pastier z agentúry Zaraguza, Peter Šebo z PS:Digital a Matúš Lovás z Visibility.

„V mojej časti prednášky sa chystám zdôrazniť hlavne minimalizmus a zjednodušovanie v marketingu,” hovorí Co-owner a Group Creative Director agentúry Zaraguza, Michal Pastier.

„Nečakaným trendom posledných mesiacov je upratovanie marketingovej komunikácie. Burger King predstavil zjednodušenú vizuálnu identitu. Firmy zavádzajú jeden symbol značky namiesto komplikovaných manuálov. Výrobcovia sekajú počet produktov, aby komunikovali len tie podstatné. Aj keď minimalizmus odchádza z našich interiérov, marketéri ho práve objavujú a funguje im,” myslí si Pastier. Founder a CDO agentúry PS:Digital, Peter Šebo, sa zase zameria na kultúru prebytku, ktorú priniesol minulý rok. „V roku 2021 bude všetkého viac, neznamená to však iba dobré správy. Na jednej strane je viac používateľov online, viac e-commerce, viac technológií, no na strane druhej aj viac privacy a chaosu na internete. Aj taký bude podľa mňa rok 2021.”Prednáška tretieho spíkra, Matúša Lovása, Managing Directora agentúry Visibility, je reakciou na neblahú bezpečnostnú situáciu, ktorá v online priestore vznikla: „Všade sa o tom hovorí, ale málokto poriadne vie, ako to je. Hoaxy, konšpirácie, využívanie a obmedzovanie dát, ochrana osobných údajov a mnohé iné nástrahy online-u budú číhať v roku 2021 nielen na marketérov oveľa viac, ako predchádzajúce roky. Na čo si dať pozor a ako sa na to pripraviť?”

Michal Pastier z agentúry Zaraguza

Zaraguza

Kofola a šušlajúci pes s otázkou: Dáš si fofolu?, Moja krvná skupina, Knižná výzva, Tatra Academy s Rytmusom či boj Popradskej kávy s kofeínovým snobizmom… Táto digitálna/reklamná agentúra sa nebojí odvážneho marketingu a preto jej dôverujú giganti ako Orange, Škoda alebo Slovenská sporiteľňa. S ich portfóliom priamo úmerne rastie počet úspechov korunovaných množstvom ocenení (Golden Drum, EUROBEST, PIAF, Festival of Media, EFFIE, FLE media awards, EFFIE Slovakia, Zlatý klinec). Z nich bol najväčším triumfom rok 2016, kedy získali Golden EuroEFFRIE za fofolu ako jediná agentúra zo Slovenska a Česka, ktorej sa to podarilo, alebo rok 2012, kedy ju Facebook zaradil medzi TOP 10 agentúr na svete, ktoré túto sieť využívajú najefektívnejšie. Zaraguza vznikla v roku 2008, dnes má pobočku aj v Prahe a pre svojich klientov pripravuje komplexné komunikačné ekosystémy, ktoré spájajú online s offline-om.

Peter Šebo z PS:Digital

PS:Digital

Kampaň pre združenie Brániť sa oplatí Slovensko a Ministerstvo vnútra Novodobí otroci, kampaň pre mladých pre Tatra Banku ale aj vzdelávanie o digitálnom marketingu vypĺňa čas tejto agentúry so špecializáciou na sociálne médiá. PS:Digital, ktorá vznikla v roku 2014, svojim klientom prináša kreatívne a efektívne riešenia s využitím najnovších možností digitálneho marketingu. Okrem komplexných digitálnych kampaní ponúka aj špecifické služby podľa potrieb klientov a partnerov. Táto agentúra má na konte ocenenia Zlatý a Strieborný klinec.

Matúš Lovás z Visibility

Visibility

Agentúra, ktorá má slovenské korene a medzinárodné ambície. Začínali ako SEO agentúra, no postupne vzali útokom online marketing. Dnes pre klientov tvoria dlhodobé stratégie, starajú sa o ich PPC a mediálne kampane či komunikujú na sociálnych sieťach. Za tie roky sa toho veľa naučili, a preto sa rozhodli učiť aj iných – vzdelávanie sa pre nich stalo hlavným poslaním. Aj týmto spôsobom chcú okoliu povedať, ako dôležití sú pre nich ľudia. Zamestnanci, klienti aj fanúšikovia, všetkých ľúbia rovnako.

 

26. 1. (utorok)
Štart: 18:00 hod.

Lístky: bit.ly/Trendy2601

Event: https://www.fb.com/events/422458712432755

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Obraz bez odrazu: printová kampaň Samsungu

Výrobca televízorov v novej sérii printov prezentuje svoju antireflexnú technológiu, ktorou sú vybavené QLED televízory značky.