Dizajnér sa preto rozhodol vo voľnom čase navrhnúť novú podobu obalov. Riešenie, ktoré Adrián vytvoril, je tak trochu retro, keďže aj Indulona je vnímaná ako retro značka. Redizajn sa inšpiruje v prapôvodnom obale, ktorý bol postavený čisto na typografii. Nový dizajn tento princíp osviežuje typografiou, ktorá tvarovo pripomína krém vytlačený z tuby.
Narozdiel od pôvodného obalu, nová typografia kopíruje tvar tuby. Dôležitú úlohu zohráva aj podkladová farba. Vychádza z pôvodnej farebnosti, paleta je však posunutá do pastelovejších odtieňov, aby dizajn nepôsobil príliš technicky a chladno. Koncept nových obalov Indulony ukazuje, že redizajn nemusí byť bolestivý. Riešenie môže vychádzať z pôvodného dizajnu (ak je dobrý), len ho treba upraviť pre súčasné prostredie.
Originálny dizajn Indulony s dominantnou typografiou
Viac prác Malina Studio, ktoré sa venuje obalovému dizajnu a brandingu, si môžete prezrieť na ich webe.
zdroj: Malina Studio