Si začínajúci freelancer? Táto kniha ti pomôže nakopnúť kariéru na voľnej nohe.

Ak si práve začal s kariérou freelencera, toto je niečo pre teba! Táto kniha je geniálny návod na to, ako rozbehnúť svoju kariéru na voľnej nohe a ako získať dostatok klientov, aby si na konci mesiaca nemusel rozmýšľať či máš dosť peňazí na zaplatenie nájmu.

Rakúšanka Monika Kanoková je freelencerka a content strategička, ktorá pracuje s klientmi z celého sveta. V rámci svojej tvorby napísala už dve knihy na podobnú tému. Inšpirovali ju životy a tvorba kreatívnych ľudí. Nedávno rozbehla kampaň na webe Kickstarteru pre svoju tretiu knihu s názvom Work Trips & Road Trips: A Guide For Creative Freelancers, čo je ďaleko viac ako len cestovná príručka pre ľudí na voľnej nohe, pretože objasňuje viacero dôležitých tém, ktoré sa dotýkajú tejto pracovnej “pozície”

Spisovateľka dúfa, že sa kniha po jej vydaní stane úspešnou príručkou pre všetkých začínajúcich freelancerov, pretože v nej opisuje príbehy digitálnych nomádov, ktorí začali so svojou prácou popri cestovaní.

Kniha pozostáva z 5 častí, v ktorých sa dočítaš o úspechu, cieľoch, peniazoch a cestovaní cez príbehy 15 inšpiratívnych žien, ktoré pracujú na pozícii art directorka, spisovateľka, fotografka, návrhárka či event managerka. Všetky rozbehli svoj biznis počas cestovania alebo na dovolenke.

Príručka je napísaná veľmi kreatívnym a originálnym spôsobom. Nájdeš v nej aj mnoho koláží, ktoré si budeš chcieť vytrhnúť a zarámovať, prípadne prilepiť na stenu ako plagát. Skvelý návod skrz reálne pribehy ako rozbehnúť kariéru freelancera. Veď nie je nič lepšie ako nemusieť  sedieť v kancelárii a mať home office kdekoľvek na svete.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Cestování nákladním vlakem, pohled na svět zdola nebo léčebné účinky interiérových rostlin. To jsou témata knih, které letos vyhrály. Brzy se můžeme těšit na jejich vydání.

Třetí ročník soutěže Book in Progress byl pro porotu opravdu náročný. Do finálového kola postoupily skvělé knihy a každá z nich by si zasloužila podporu. Rozmanitost témat, koncepcí a kvalita zpracování soutěžních knih byly na tak vysoké úrovni, že překvapily i samotné porotce. Nicméně absolutní vítěz mohl být jen jeden.
pokračovanie článku

Yahoo! predstavil svoje nové logo

Internetová platforma s 25 ročnou históriou prichádza s novou tvárou po poslednom redizajne z roku 2013. Tentokrát s jedným logom a pod taktovkou…