Ach tie obaly: Jooma

Jeden z prvých výrobcov jogurtov rastlinného pôvodu na čínskom trhu prišiel nedávno s novou produktovou líniou. Spolu s ňou prišla aj potreba rebrandovať a upraviť obaly tak, aby lepšie odrážali rozrastajúcu sa paletu jogurtov.

Nové tégliky spája elegantná čierna podkladovka, ktorá mierne evokuje dojem prémiového produktu. V kontraste k pozadiu stojí biela typografia a ako akcent a odlišujúci prvok farba spätá s konkrétnou ovocnou príchuťou.

Na viečku majú priestor rezervovaný ilustrované plody rôzneho ovocia s celkom príjemne vyladeným pomerom medzi flat ilustráciou a detailnejším prevedením. Možno je trochu škoda, že sa neobjavili aj na kelímku, ktorému dominuje kokosový orech ako nosná zložka produktu.

Layout výrazne založený na mriežke s jednoducho konštruovaným logom dáva Joome súčasný vzhľad a čierne obaly spoľahlivo odlíšia produkt od väčšiny konkurencie v segmente.

zdroj: Packaging of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Pozrite si práce finalistov NCD 2019

Finálové projekty prestížnej ceny môžete vidieť aj naživo. Stačí od 9. októbra do 1. decembra navštíviť výstavu v Slovenskom centre dizajnu,…
pokračovanie článku

Logá inšpirované zlatým rezom

Tvorba loga patrí k častým úlohám dizajnéra. Dnes vám ukážeme projekt Mohammeda Erfana z Bangladéša, ktorý sa rozhodol vytvoriť logá…