To naj z Francúzska – idylické obaly, do ktorých okrem čokolády pribalili aj vtipnú pointu

Le Chocolat des Francais má novú sériu ilustrovaných čokolád, či presnejšie obalov pre tieto čokolády, ktoré spája pekná myšlienka ale aj vtipný nápad s trochou sebairónie.

Celý vtip je vychádza z tvaru baliaceho papiera a aj z predpokladu ako je zabalená čokoláda vystavená na policiach v obchode. Predná strana teda vždy obsahuje nosný motív, vďaka ktorému všetko pôsobí idylicky.

To však iba do chvíle, kým obal otvoríte a rozprestriete na spôsob plagátu. Odhalí sa vám tak spomínaná pointa, ktorá vtipne poukazuje na to, že aj pekné momenty môžu byť “len” výrezom z fotky, ktorý ukrýva realitu celku.

Fajn na celej sérii je aj to, že jednotlivé druhy čokolády dostali obaly od rôznych ilustrátorov a každý je tak iný nielen témou ale aj štýlom.

Beatrix de Gevigney

Leonie Despres

Simon Bournel-Bosson

Clément Soulmagnon

Charlotte Molas

Hubert Poirot Bourdain

Laurène Boglio

Kreatívu kampane, ktorej súčasťou sú aj obaly vytvorila parížska pobočka agentúry TBWA.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?

Silné logo má veľký vplyv na vaše podnikanie. Je to nepopierateľné, stačí si spomenúť na symboly, ktoré reprezentujú…