Saint Etienne Opera House – identita s veľkým O

Saint Etienne Opera House nedávno predstavila redizajn svojej identity. Nová tvár divadla je na jednej strane jednoduchá, no zároveň svojim spôsobom veľmi výrazná.

Hlavnou úlohou, cieľom, na ktorý bolo treba pri vytváraní novej identity myslieť bolo obnovenie puta, ktoré k nemu majú tamojší obyvatelia. Parížske štúdio Graphéine sa teda rozhodlo vytvoriť koncept, v rámci ktorého významnú úlohu zohrávajú ľudia. A úsmevy.

2

Nový logotyp totiž tvorcovia identity pretransformovali do podoby úsmevu, ktorý dopĺňa portréty rôznych ľudí. Symbol z loga v kombinácii s fotografiou vtipne vytvára písmeno O. O ako Opera.

4-Example-the-a-billboard-advertisement.-The-logotype-interacts-with-the-portrait-600x444

3

K logu sa pridalo aj osem odlišných farebných odtieňov, ktoré sa objavujú v rámci propagačných materiálov. Opere, ktorá sa zameriava vo svojom repertoári na francúzskych romantikov 19. storočia a ďalšie umelecké formy, dodáva nová identita súčasný, svieži vzhľad.

4 5 6

6-Books-for-the-2015-2016-season-600x410

 

zdroj: weandthecolor.com

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Národní cena za studentský design 2022

Design Cabinet CZ společně s nadací SUTNAR – NADACÍRADOSLAVA A ELAINE SUTNAROVÝCH vyhlašuje 32. ročník soutěže o Českou mezinárodní cenu za studentský design 2022 / The Czech International Student Design Award.
pokračovanie článku

Stiahnite si písmo Porlane za 12$

Zhustená kresba a vysoká stredná výška robia z Porlane zaujímavú voľbu pre nadpisy. Písmo ponúka rez Regular a Slanted, veľkú i malú…
pokračovanie článku

UI dizajnér pre weby a aplikácie

Uiiiii … do tímu hľadáme ďalšieho šikovného grafika, ktorý nám pomôže zjednodušovať život 10tisícom používateľov denne. Práca na…
pokračovanie článku

12 textúr papiera zadarmo

Sada dvanástich textúr papiera rozmeru 1600 x 1200 px vo formáte png.