Obraz bez odrazu: printová kampaň Samsungu

Výrobca televízorov v novej sérii printov prezentuje svoju antireflexnú technológiu, ktorou sú vybavené QLED televízory značky.

Vďaka technológii je možné užívať si obraz bez rušivých odleskov v rôznych svetelných podmienkach. Na komunikáciu tohto faktu si značka zvolila filmové scény s úsmevne umiestnenými zdrojmi svetla, ktoré očividne nepochádzajú z filmového príbehu.

Autormi kampane je frankfurtská pobočka Leo Burnett.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logokvíz IX. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa knihu Brand New – Nová podoba značek. Tým štastlivcom je…
pokračovanie článku

Hľadá sa DTP operátor – Milk Studio

V Milku tvoríme branding a vizuálnu komunikáciu značiek, publikácie a prepájame dizajn s obsahom. Staráme sa o klientov z rôznych oblastí — telekomunikácií, zdravotníctva, práva, gastronómie,…
pokračovanie článku

S VŠVU na rezidenciu do Paríža už tento rok

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave sa ako prvá vysoká škola v regióne stala partnerom Cité internationale des arts, medzinárodného centra pre umelecké rezidencie v Paríži. V spolupráci so Slovenským inštitútom v Paríži už tento rok vyšlú do Francúzska prvú rezidentku alebo rezidenta.