Kampaň, ktorá sa hrá s odtieňmi

Izraelská reklamná agentúra ACW Grey vytvorila sériu vizuálov, ktoré sa na farebné vzorkovníky pozerajú tak trochu z iného uhla.

Kampaň vznikla pre tamojšiu najväčšiu spoločnosť zaoberajúcu sa produkciou farieb – Tambour Paint. Každý z vizuálov ukrýva určitý skrytý vtip – význam, ktorý možno dekódovať práve prostredníctvom farebných odtieňov. Skúste:

2 3 1

 

zdroj: adeevee.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Stiahnite si zadarmo mockup kozmetiky

Dnes pre vás máme tip na trochu netradičný mockup. Taký, ktorý sa pri všetkých tých plagátoch, nákupných taškách,…
pokračovanie článku

Hľladá sa mladý grafik alebo grafička

Blue Space predstavuje priestor pre novú generáciu kreatívnych ľudí. Ponúkame klientom možnosť komplexných, inovatívnych a dostupnejších riešení.
pokračovanie článku

Ach tie obaly – X. časť

V dnešnej dobe, kedy sme doslova zasypaní množstvom produktov, z ktorých si možno vyberať, je obal skutočne dôležitý. Ešte lepšie,…