Ach, tie obaly – Vegan Sailors Revolution

Vizuální identita a design obalů Sald da Terra Biocosmetics je projektem, který zpočátku působí zvláštně, drsně. Jde ale o mužskou péči o sebe samotného, o kůži, vlasy a vousy.

Námořník je hrubý, ale laskavý. Ukazuje hlavní vlastnosti produktu – je pro muže, je přírodní a je veganský. Tento hlavní motiv vytváří strategii značky a využívá empatii charakteru k odlišení Sal da Terra Man od klasických pánských designů.

Tato řada se skládá ze šamponů na vlasy a vousy, kondicionérů, plěťových vod po holení, krémů na holení a zvlhčovačů obličeje. Průměrná podoba pánské kosmetiky je tmavá, často inspirovaní pivy a whisky bary. Tento design ale využívá empatii neobvyklé postavy – veganského námořníka – k prozkoumání hlavních charakteristik a odlišení produktu.

Zdroje: packagingoftheworld, ricardopletes

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ubisoft predstavil nové logo

Herná spoločnosť prichádza s aktualizáciou svojou vizuálnej identity. Dojmy sú však rozpačité.
pokračovanie článku

ALFOPA: Naše potreby inovovať Konica Minolta dokázala naplniť

Naplniť súčasne potreby tlačiarov nie je vôbec jednoduché. Nové zariadenia musia byť inovatívne, efektívnejšie, prinášať rýchlejšiu a lacnejšiu tlač čo do kvality, objemu aj zušľachtenia. Svoje o tom vie aj košický výrobca samolepiacich etikiet a zmrštiteľných návlekových etikiet tzv. shrink sleeves – ALFOPA. Tá na základe dobrých skúseností rozšírila portfólio svojich zariadení o novinky z dielne Konica Minolta.
pokračovanie článku

Leica predstavila nový entry level model

Prestížny výrobca svetoznámych fotoaparátov plánuje tento mesiac spustiť predaj nového zariadenia s dostupnejšou cenou. I keď – v prípade značky ako…
pokračovanie článku

Spoločnosť olympionikov

Staré svety priebežne miznú. Stávalo sa tak napokon v každej dobe práve tým ľuďom, ktorí tu žili. Včera večer…