Burger King ukazuje krásu bez umelín

Značka si v novej kampani zvolila zaujímavý spôsob ako vzbudiť v ľuďoch chuť na burger.

Burger King na vizuáloch hrdo prezentuje svoj Whopper. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby populárny burger nebol samá pleseň.

Ide totiž o zábery, ktoré vznikli takmer mesiac po príprave jedla. Značka tým chce poukázať doslova na krásu bez umelých konzervantov. Súčasťou kampane je aj časozberné video, kde “rozkvitnutie” Whopperu vidno naplno. Autormi konceptu sú agentúry INGO STHLM, DavidPublicis.

Čo na takýto nápad hovoríte? Funguje na vás alebo burger v dohľadnej dobe radšej vynecháte?

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Gyulai Pálinka

Gyulai Pálinka vyrábí vysoce kvalitní tradiční maďarské lihoviny již od 18. století. Halisten Stúdio bylo pověřeno vytvořením etiket pro limitovanou edici, která představuje nejvyšší a nejkvalitnější kategorii značky.
pokračovanie článku

Ink & Paper

Tento krátky dokument nie je ani tak o klasickej polygrafii & papieri ako o dvoch ľuďoch, ktorí, aj napriek nepriaznivým…
pokračovanie článku

Aké zápisníky obľubujú dizajnéri?

Planý papier, riadkový alebo s mriežkou? Mäkka väzba alebo tvrda? Záložky, skryté vrecúška a malé odkladacie priestory alebo úplne obyčajný…
pokračovanie článku

51. seminář UGD v Brně: I trust you!

Seminář povede Věra Marešová formou diskuze a úvah nad směřováním a roli grafického designu v současnosti. Stěžejním tématem bude důvěra klienta…