Platforma pre organizáciu projektov nedávno predstavila svoje aktualizované logo. In-house facelift sa vybral serióznejším a viac technicky orientovaným smerom. Z loga sa vytratil “vysmiaty” kopec a farebná paleta je po novom solitér v tmavomodrej.
Zelený dvojkopec pod kupolou bol pre značku ikonický. Časom sa jeho súčasťou stal aj prvok tváre, ktorý mal značku viac personifikovať a priblížiť ľuďom. Po novom sa zo symbolu opäť vytratil, aby prenechal priestor pre nové stvárnenie. Basecamp sa aktuálne prezentuje symbolom v linke s mäkkými zakončeniami, ktorý stále odkazuje na motív hory ale zároveň v ňom možno vidieť aj rastúcu krivku grafu či náznak checkmarku, ktorým sa označujú splnené úlohy.
Tvárička sa na symbol Basecampu dostala až časom
Ikonka je sprevádzaná sans serif názvom platformy. Aj v jeho prípade ide o zmenu, nové písmo – konkrétne Graphik Semibold od Commercial Type. Niekomu sa môže zdať, že by si mäkký symbol pýtal k sebe aj font s rovnakým vyznením. Inak je však výber tohto písma fajn voľbou.
Zhora dolu: Staré vs. nové
Výsledný dojem z nového loga je čistý, technologický. Na druhej strane je tu však aj otázka, či redizajn v tejto podobe neposúva značku do vôd anonymity s minimal jednofarebným logom, ktoré pripomína logo tech startupu.
Čo si o novom logu Basecamp myslíte vy? Dajte nám vedieť v komentároch.