Spoločnosť zaoberajúca sa finančnými službami, ktorá vznikla ešte v roku 1852 a dnes má takmer 8 000 pobočiek, predstavila svoju aktualizovanú identitu.
V jej strede zostáva slab serif logotyp s úpravou jednotlivých znakov, po novom v bielej na červenom pozadí. Písmo prišlo o pätky písmen G, E či F.
Staré logo
Nové logo
Vizuálnou aktualizáciou prešiel aj ikonický dostavník s trojzáprahom. Autori identity ho prekreslili tak, aby viac vyhovovalo dnešným podmienkam používania. Nechýba ani detail v podobe pasažierov – i keď personál bol zredukovaný na jedného kočiša. Je fajn vidieť, že aj tradičný prvok vie ostať šmrncovný v dobe digitálu. V tomto prípade s vydarenou hrou svetla a tieňa prostredníctvom jedinej farby a negatívu.
Pôvodná grafika koča
Aktualizácia
Ako sa redizajn páči vám?
zdroj: underconsideration.com