Cover – neviditelná ochrana

Koncept obalového designu minerálního deodorantu bez přidaných umělých vůní, se silným antiseptickým účinkem a hojivými schopnostmi, je určený pro progresivní dospívání. Každý deodorant je takovým neviditelným ochráncem proti potu a zápachu. Tento smysl je samozřejmě zachován v designu obalu.

Zdroj: packagingintheworld

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

16 miliónov farieb jedným perom?

Každý grafik ma nepochybne sadu obľúbených digitálnych nástrojov, ktoré by viac než rád používal aj v reálnom svete, no vo väčšine prípadov…
pokračovanie článku

Písma z neďaleka – Skolar

Pekné písma nevznikajú iba v štúdiách ďaleko odtiaľto. Aj v tých tuzemských tvoria talentovaní dizajnéri, ktorých projekty sa od prvotného…
pokračovanie článku

Nissan chystá zjednodušené logo

Značka ide cestou flat prevedenia, ktoré hádže do koša všetky odlesky a priestorové efekty, ktorými sa prezentovali automobilky v minulosti.