Medzi kruhmi: Mastercard má nové logo bez textu

Spoločnosť stavila na svoj ikonický symbol, ktorý po novom bude značku reprezentovať ako solitér, bez textovej zložky loga. Na aktualizácii vizuálnej identity Mastercard spolupracoval s Michaelom BierutomPentagramu.

Výhodou má byť fakt, že symbol ako taký je natoľko známy a etablovaný, že dokáže značku spoľahlivo reprezentovať bez ohľadu na lokalitu a zároveň je takýto koncept pružnejší pri práci s identitou naprieč rôznymi kanálmi a v rámci rôznych výstupov.

Podľa prieskumov bolo až 80% ľudí schopných značku spoznať práve podľa dvojice prepojených kruhov – bez “Mastercard” dovetku.

Čo hovoríte na túto aktualizáciu vy? Pozrite si aj vývoj loga v čase:

zdroj: itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Dyslexie – písmo, ktoré sa ľahko číta

Ľudia, ktorí trpia dyslexiou, majú problém so zrkadlením písmen, ktoré sa im pred očami horizontálne alebo vertikálne preklápajú…
pokračovanie článku

Nový kreativní výraz ginu Bombay Bramble

Londýnská agentura Knockout stojí za svěží identitou a designem lahví pro Bombay Bramble, nový rubínově červený nápoj značky Bombay Sapphire, který kombinuje páry z destilovaného London Dry Ginu s bohatým ovocným nálevem z ostružin a malin.
pokračovanie článku

7 prírodných textúr papiera zadarmo

Na graphicburger nájdete aj sadu 7 prírodný textúr papiera. Sada je k dispozícii na stiahnutie zadarmo vo formáte PNG a veľkosti…