Medzi kruhmi: Mastercard má nové logo bez textu

Spoločnosť stavila na svoj ikonický symbol, ktorý po novom bude značku reprezentovať ako solitér, bez textovej zložky loga. Na aktualizácii vizuálnej identity Mastercard spolupracoval s Michaelom BierutomPentagramu.

Výhodou má byť fakt, že symbol ako taký je natoľko známy a etablovaný, že dokáže značku spoľahlivo reprezentovať bez ohľadu na lokalitu a zároveň je takýto koncept pružnejší pri práci s identitou naprieč rôznymi kanálmi a v rámci rôznych výstupov.

Podľa prieskumov bolo až 80% ľudí schopných značku spoznať práve podľa dvojice prepojených kruhov – bez “Mastercard” dovetku.

Čo hovoríte na túto aktualizáciu vy? Pozrite si aj vývoj loga v čase:

zdroj: itsnicethat.com

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logá, ktoré sa nechystajú do dôchodku II.

Snáď nie je vo vizuálnej identite ktorejkoľvek značky výraznejší prvok než je práve logo. Symbol, ktorý sa po čase…
pokračovanie článku

Marsala – PANTONE farba 2015

PANTONE predstavilo novú farbu pre nadchádzajúci rok 2015. Je ňou PANTONE 18-1438. Alebo aj Marsala.
pokračovanie článku

Font dňa – Moris

zľava 70% do 11. októbra
pokračovanie článku

Dovoz Mac Pro do EU len do konca februára

Súčasný model počítačov Mac Pro sa bude do EU, kandidátskych krajín a EFTA dovážať len do konca februára.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Molyaka dairy

I pouhé studentské práce dokáží překvapit. Koncept obalu mléčných výrobků je zaměřen na myšlenku zachycení prvního projevu sebevyjádření…