Medzi kruhmi: Mastercard má nové logo bez textu

Spoločnosť stavila na svoj ikonický symbol, ktorý po novom bude značku reprezentovať ako solitér, bez textovej zložky loga. Na aktualizácii vizuálnej identity Mastercard spolupracoval s Michaelom BierutomPentagramu.

Výhodou má byť fakt, že symbol ako taký je natoľko známy a etablovaný, že dokáže značku spoľahlivo reprezentovať bez ohľadu na lokalitu a zároveň je takýto koncept pružnejší pri práci s identitou naprieč rôznymi kanálmi a v rámci rôznych výstupov.

Podľa prieskumov bolo až 80% ľudí schopných značku spoznať práve podľa dvojice prepojených kruhov – bez “Mastercard” dovetku.

Čo hovoríte na túto aktualizáciu vy? Pozrite si aj vývoj loga v čase:

zdroj: itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Bratislava Design Week 2014

Druhý ročník výberového medzinárodného festivalu Bratislava Design Week bude opäť intenzívnym sviatkom súčasného dizajnu. Jeho program je koncipovaný…