Inšpirujte sa týmito skvelými postermi

Poster bol prvým marketingovým nástrojom, vďaka Guttenbergovej kníhtlači. Pôvodne pozostával iba z textu a slúžil na informovanie verejnosti o novinkách či nadchádzajúcich udalostiach. Dnes je skvelým nástrojom na rozšírenie komunikácie značky. Vďaka nemu si môže značka vybudovať jedinečnú identitu, ktorá ju odlíši od ostatných. Je dôležité, aby si všimli poster už diaľky a preto je potrebné klásť dôraz na tieto atribúty: voľba vhodných farieb, typografie, tvaru, rozlíšenia, kontrastu, orientácie a v neposlednom rade technika tlače.

Goldsmiths vizuály

Nápaditý poster dokáže zaujať už z diaľky!

Aby bol plagát úspešný, musí byť čitateľný, mal by byť atraktívny a mal by tvorivo využívať akýkoľvek biely priestor. Text by mal byť ľahko čitateľný a pomáhať pritiahnuť pozornosť k plagátu. Prinášame vám niekoľko posterov – od zarámovaných určených na skrášlenie interiéru až po marketingové kampane propagujúce rôzne udalosti. Tak čo? Ktorý je váš obľúbený? 

Poseidon

Raw Wine

Zdroj: bpando.org

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Halau

Nová značka křupavých ovocných pokrmů inspirovaných Havají je plná radosti a barev. Díky velmi speciálnímu obalu je budou chtít…
pokračovanie článku

TypoSkript 1.3.1

Důležitá oprava pro všechny majitelé aktuální verze Adobe InDesign CC (9.1.0.33). Tato verze by měla být kompatibilní!
pokračovanie článku

Ústava vo forme, v akej ste ju ešte nevideli

Praktická kniha do každej domácnosti, ktorá atraktívnou formou priblížuje čitateľom text našej ústavy. Taký je popis nového knižného…
pokračovanie článku

Rozprávanie o dizajne a papieroch II. – online workshop Dve Lamy

Papier nie je ani zďaleka mŕtvy. Z čoho sa vyrába, čo všetko sa doň pridáva a ako môže byť aj práca s papiermi ekologická? Zháňate papier pre obal svojho produktu a nechcete ísť len do klasického bieleho natieraného?