Aj takto kreatívne môže vyzerať kampaň slúchadiel JBL

Kreatívna agentúra Cheil sa postarala o skvelú kampaň pre JBL. Ide o print, ktorý komunikuje najsilnejšiu stránku slúchadiel – potláčanie okolitého hluku. Agentúra však využila neobyčajný spôsob, optickú ilúziu, ktorá sa pohrá s našou mysľou. Vďaka chytrému využitiu bielej plochy sa podarilo upriamiť pozornosť na slúchadlá. Súčasne však vizuály poukazujú aj na pocit blaženosti všetkým používateľom slúchadiel.

Od plačúcich detí cez štekajúce psy až po kričiace ženy – skvelá kompozícia kontrastov chaosu a pokoja. Neznesiteľný šum bol zablokovaný prázdnym miestom, ktoré predstavuje upokojujúci účinok slúchadiel JBL potláčajúcich hluk.

Kampaň bola natoľko úspešná, že získala 2 bronzové sošky levov na festivale v Cannes v kategórii Outdoor a Print.

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Pentawards 2020 poznajú víťazov

V 14. ročníku medzinárodnej súťaže si zmeralo sily neuveriteľných 2000 prác z 60 krajín sveta. Kto si nakoniec odniesol prestížnu cenu?
pokračovanie článku

Bratislava Design Week začína už dnes!

Každoročná prehliadka dizajnu odštartuje dnes o 18-tej online zahájením. Čo vás v rámci podujatia od 3. do 7. decembra čaká?
pokračovanie článku

Bluwer Gin: premena vo fľaši

Gin je zložený z 15 rastlín a kvetu Klitorie ternatskej, ktorá sa vyznačuje tmavomodrou farbou. Tá inšpirovala aj branding nápoja.