Aj takto kreatívne môže vyzerať kampaň slúchadiel JBL

Kreatívna agentúra Cheil sa postarala o skvelú kampaň pre JBL. Ide o print, ktorý komunikuje najsilnejšiu stránku slúchadiel – potláčanie okolitého hluku. Agentúra však využila neobyčajný spôsob, optickú ilúziu, ktorá sa pohrá s našou mysľou. Vďaka chytrému využitiu bielej plochy sa podarilo upriamiť pozornosť na slúchadlá. Súčasne však vizuály poukazujú aj na pocit blaženosti všetkým používateľom slúchadiel.

Od plačúcich detí cez štekajúce psy až po kričiace ženy – skvelá kompozícia kontrastov chaosu a pokoja. Neznesiteľný šum bol zablokovaný prázdnym miestom, ktoré predstavuje upokojujúci účinok slúchadiel JBL potláčajúcich hluk.

Kampaň bola natoľko úspešná, že získala 2 bronzové sošky levov na festivale v Cannes v kategórii Outdoor a Print.

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Skate dosky inšpirované VHSkami

Možno nejaké ešte máte doma na poličke. VHS kazety v tých štýlových papierových alebo plastových obaloch. No a práve kabátmi…
pokračovanie článku

Pozrite si práce finalistov NCD 2019

Finálové projekty prestížnej ceny môžete vidieť aj naživo. Stačí od 9. októbra do 1. decembra navštíviť výstavu v Slovenskom centre dizajnu,…
pokračovanie článku

Inšpiratívny fľaškový dizajn

Obalový dizajn. Niečo, čo nás obklopuje prakticky nepretržite. Od krabice vločiek na raňajky, až po tubu zubnej pasty…
pokračovanie článku

Stiahnite si balík halftone efektov

Set obsahuje celkovo päť rôznych efektov, s ktorými jednoducho a rýchlo vytvorite želaný vzhľad.