Nová IKEA kampaň inšpirovaná skladačkami

Značka vo svojej novej kampani komunikuje jednoduchosť skladania svojich produktov, no zároveň odkazuje aj na svoju asistenčnú službu.

Jednoduché vizuály, ktoré zobrazujú rôzne typy hlavolamov a skladačiek výborne vystihujú  claim “It shouldn’t be that hard”. V sérii sú použité Rubikova kocka, puzzle či ďalšie. Pozrite sa na konkrétne printy:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logokvíz III. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa knihu A History of Graphic Design for Rainy Days. Tým štastlivcom…
pokračovanie článku

Sháníme grafiky a grafičky

Pro nové grafické studio sháníme grafiky a grafičky na OSVČ s pokročilou úrovní angličtiny (práce zejména pro zahraniční klienty).