Subway predstavil nové logo

Svetový reťazec rýchleho občerstvenia nedávno predstavil novú vizuálnu identitu. Všimli ste si?

Logo prešlo viacerými zmenami. Vytratil sa Italic rez, wordmark po novom pôsobí geometrickým až strohým dojmom. Zdôraznený je aj prvok šípok – ich rohy sú ostrejšie a možno až príliš výrazné. Najmä šípka v rámci písmena Y na seba púta priveľa pozornosti, čiastočne aj vďaka väčšiemu presahu.

Subway_Logo_OG

pôvodné logo

Logo po novom sleduje aktuálne minimalistické trendy, no zároveň tak možno stráca čosi zo svojej jedinečnosti a pridáva sa k veľkému počtu viac-menej anonymných vizuálov.

 

subway_symbol_a

Zaujímavejšou časťou identity je symbol dvoch šipok, ktoré spolu vytvárajú písmeno S. Pravdepodobne bude využívané najmä v oblasti online komunikácie a social media.

Čo hovoríte na nové logo vy?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vizuálna identita Niemand Dry Gin

Nemecký Niemand Dry Gin je nová značka prémiového alkoholu, ktorý ponúka sviežu a pestrú chuť. A takto ju do novej…
pokračovanie článku

Hľadá sa grafický dizajnér

Zaujíma ťa korporátna identita, packaging, ilustrácia alebo skôr mastenie vizuálov, prípadne úprava videa? Ak si myslíš, že je to…
pokračovanie článku

Trienále plagátu Trnava 2018

Galéria Jána Koniarka v Trnave organizuje v roku 2018 výročný desiaty ročník súťaže aktuálneho svetového plagátu Trienále plagátu Trnava (TPT).…