Subway predstavil nové logo

Svetový reťazec rýchleho občerstvenia nedávno predstavil novú vizuálnu identitu. Všimli ste si?

Logo prešlo viacerými zmenami. Vytratil sa Italic rez, wordmark po novom pôsobí geometrickým až strohým dojmom. Zdôraznený je aj prvok šípok – ich rohy sú ostrejšie a možno až príliš výrazné. Najmä šípka v rámci písmena Y na seba púta priveľa pozornosti, čiastočne aj vďaka väčšiemu presahu.

Subway_Logo_OG

pôvodné logo

Logo po novom sleduje aktuálne minimalistické trendy, no zároveň tak možno stráca čosi zo svojej jedinečnosti a pridáva sa k veľkému počtu viac-menej anonymných vizuálov.

 

subway_symbol_a

Zaujímavejšou časťou identity je symbol dvoch šipok, ktoré spolu vytvárajú písmeno S. Pravdepodobne bude využívané najmä v oblasti online komunikácie a social media.

Čo hovoríte na nové logo vy?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Letný blockbuster „DTP: Wanted“

JANDL studios uvádza letný blockbuster „DTP: Wanted“. V hlavnej úlohe sa predstaví akčný hrdina s pestrou paletou zbraní, pripravený CMYKOM…
pokračovanie článku

Set pixel perfect ikoniek zadarmo!

Na graphicburger je aktuálne dostupná na voľné stiahnutie napríklad táto zbierka ikoniek. Všetky sú vo formátoch AI a EPS,…
pokračovanie článku

Konica Minolta predstavila novinku AccurioLabel 400

Trh s tlačou etikiet sa v posledných rokoch výrazne zmenil. Narástol dopyt po väčšej variabilite, personalizácii a zušľachteniu s cieľom zviditeľniť značky alebo jednotlivé produkty. A práve na inovácie v oblasti trendov a etikiet sa v posledných rokoch výrazne zamerala aj Konica Minolta, ktorá tento rok v júni na európskom trhu predstavila svoju novinku pre oblasť digitálnej tlače – AccurioLabel 400.
pokračovanie článku

Kúpte si fonty bez domova

Arrels Foundation v spolupráci s reklamnou agentúrou Cyranos McCann vytvorili zaujímavý projekt. Jeho účelom je pomôcť ľuďom, ktorí prišli o strechu…