Hyundai vidí v novej kampani aj za roh

Séria printov upriamuje pozornosť na novú funkciu, ktorou sú vozidlá automobilky vybavené. Vďaka technológií No Zone a jej senzoru sa už nemusíte báť, že vám v mŕtvom uhle niečo ujde.

Či už je to kengura, motocyklista alebo iné auto. Práve na týchto troch príkladoch estónska agentúra Tabasco, ktorá sa na kampani autorsky podieľala, názorne demonštruje benefit takejto vychytávky.

Jednoduché a stručné vizuály sú doplnené inštrukciami, ktoré vyzývajú ľudí, aby sa na plagáty pozreli iba jedným okom. Následne sa majú pozrieť na časť obrázku v spätnom zrkadle a priblížiť si ho k očiam. V určitom bode si možno všimnúť ako obrázok mimo zrkadla úplne “zmizol”.

1-Hyundai-NoZone-Ads 2-Hyundai-NoZone-Ads 3-Hyundai-NoZone-Ads

Čo poviete, páči sa vám takýto nápad?

 

zdroj: designtaxi.com, tabasco.ee

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Spolupráca

Ak máte zaujímavú informáciu, novinku, tip na akciu alebo súťaž, prípadne sa chcete stať prispievateľom portálu, kontaktuje nás…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Tropik Cosmetics

Tropik Cosmetics je značka esenciálních a rostlinných olejů, která používá pouze organické přísady a je vyráběna velmi pečlivě.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly: Bayab Gin

Africký destilát lúhovaný s plodmi baobabu pri obale vychádza zo svojho pôvodu.