Nová kampaň IKEA: Stolík za 3 kávy?

Podľa najnovšej printovej kampane švédskej značky je to možné. Pozrite sa na ďalšie príklady toho, aké dostupné sú podľa vizuálov jej výrobky.Autorom kampane je agentúra Memac Ogilvy & Mather, ktorá ju pripravila pre divíziu IKEA v Saudskej Arábii. Ako sa vám páči ich nápad a mierne minimalistické spracovanie?

ikea4 ikea5 ikea3 ikea2_1

 

zdroj: adsoftheworld.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Súťaž Book in Progress ponúka tentokrát aj vydanie knihy!

Aktuálny ročník súťaže o najzaujímavejší knižný projekt môže získať papier a tlač v hodnote 300 000 českých korún. Vďaka novému partnerovi, ktorým sa stalo vydavateľstvo Paseka, však pribudla aj skvelá možnosť knihu nielen vytlačiť ale aj vydať.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Zamoysky

Na žádost GAS Familia, s.r.o., společnost DSG CREATIVE DESIGN PRODUCTION vyvinula nový design pro brandy Zamoysky. Společnost GAS…
pokračovanie článku

Revolúcia zvaná Illustrator

V pracovnom prostredí Illustratoru trávite (takmer) každý deň. Viete ale aj niečo z histórie najlepšieho programu na tvorbu a spracovanie…