Čokoláda mnohých príchutí s novou tvárou. Nová identita Cadbury.

Svetoznámy výrobca sladkostí prišiel koncom minulého roku s novým redizajnom. Prácu pre Cadbury si zopakovalo kreatívne štúdio Pearlfisher, ktoré navrhlo identitu produktového radu Dairy Milk už v roku 2008.

Tentoraz zvolili tvorcovia súčasného dizajnu zábavnejšiu a viac hravú formu. Každá z viac než päťdesiatich príchutí dostala vlastný symbol ako aj jedinečné písmo. Oba prvky majú vizuálnym jazykom vyjadrovať chuť a hlavné prísady konkrétnej pochúťky.

Ľudia z Pearlfisheru sa taktiež podujali na jemnú úpravu logotypu Dairy Milk. Šlo o to, aby aj táto časť vizuálnej identity korešpondovala s novonastoleným trendom. Vďaka citlivému prístupu k zmenám, je i nové riešenie verné svojim zabehnutým prvkom – mliečnemu fŕkancu nad i v slove Milk a špecifickému zakončeniu písmena k v tom istom slove.

Redizajn by mal byť užitočný najmä v jednej praktickej oblasti – uľahčiť zákazníkovi lepšie sa orientovať vo všetkých tých príchutiach. To by nemal byť pri pohľade na obaly problém. Každá chuťová variácia Dairy Milk má na prednej strane výrazný a hravý vizuál, ktorý si ľahko zapamätáte a v budúcnosti spojíte so svojou obľúbenou čokoládou. Osobne sa mi najviac páči dvojfarebný cylinder pri Top Deck od Cadbury.

Identita už bola spustená v Spojenom kráľovstve, Južnej Afrike, Indii či Malajzii. Počas nasledujúcich mesiacov by mali nasledovať ďalšie krajiny sveta.

Páči sa vám novovytvorený dizajn pre Cadbury Dairy Milk? Porovnajte ho s predchodcami – prvý je z roku 1905.

Tu sú ukážkové vizuály nových obalov pre Dairy Milk čokolády.

3 4

26

Paleta jednotlivých prvkov, ktoré redizajn využíva.

 

zdroj: designtaxi.com, dexigner.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

105 Photoshop akcií za 12 dolárov!

Dnes pre vás máme tip na set duotone a double exposure efektov pre Photoshop, s ktorými dokážete ľubovoľnú fotografiu jednoducho premeniť…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – High Sparrow Beer

Skvělý branding hraje důležitou roli v pomáhání produktu vyniknout na konkurenčním trhu. Zároveň je katalyzátorem efektivního marketingu. Aby se…
pokračovanie článku

Nová kampaň IKEA: Stolík za 3 kávy?

Podľa najnovšej printovej kampane švédskej značky je to možné. Pozrite sa na ďalšie príklady toho, aké dostupné sú…
pokračovanie článku

Světové písmo Avenir Next World staví na odkazu Adriana Frutigera

Avenir je velmi oblíbeným geometrickým bezpatkovým písmem, ba dokonce patří k těm nejslavnějším na světě. Původně navržený Adrianem Frutigerem v roce 1988, znovu vzkříšen v roce 2002 švýcarským designérem písma Akirem Kobayashim. O dvě desetiletí později, pět let po Frutigerově smrti, vydal Kobaysashi svou nejnovější aktualizace Avenir Next World.