Budweisser je America

Aspoň podľa najnovšieho obalového dizajnu. Ten nadväzuje na retro rebrand, s ktorým značka prišla ešte v Januári tohto roku. Najnovšia kampaň dostala titul America Is in Your Hands.

Stelesnenie Ameriky?

Slovíčko America je v prípade aktuálnej podoby obalu kľúčové. Nahradilo dokonca samotný názov brandu. Na obale ho doplňujú výroky známe z americkej histórie –  značka tak pokračuje vo svojej tradícii vytvárania imidžu patriota.

Cieľom nového vzhľadu je podľa značky pripomenúť optimizmus a nadšenie s akým krajina vznikala. Viceprezident Budweiseru Ricardo Marques: “Budweiser sa vždy pokúšal o stelesnenie Ameriky a vzdanie pocty tomuto veľkému národu a krajine, v ktorej sa naše pivo s nadšením varí už 140 rokov”

 

America-1 America-2

Viac z dizajnu by značka mala predstaviť už čoskoro

 

Leto patriotov

Nech to znie akokoľvek pompézne a velikášsky, jedno treba kampani uznať. Dokonalé načasovanie. Premyslene využíva obdobie, kedy sa práve patriotizmus dostáva do popredia – oslavy 4. júla, futbalový šampionát Copa America Centenario, 100-té výročia National Park Service či olympiáda v Riu.

Kampaň na podporu nového obalu bude v exekutíve pozostávať s bilbordov, nástenných malieb a digitálneho obsahu. Značka zároveň sľubuje aj nejaké tie prekvapenia, ktoré chce odhaiť počas leta.

Nový dizajn by sa na skle a plechu mal objaviť od 23. mája a zotrvať až do novembrových prezidentských volieb. Jeho autorom je Jones Knowles Ritchie New York.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

InDesign šablóna letáku za 12 dolárov!

Dnes pre vás máme tip na template letáku, ktorý môžete využiť pri dizajnovaní propagačných materiálov pre rôznorodých účely,…