Lokálne pobočky veľkých firiem milujú nahradzovať korporátny font “niečim podobným”. Stáva sa to aj vám?

denník detepáka

 

 

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

denník detepáka

Po zaslaní 7 stranového logobriefu, príde o 3 dni nevyplnený späť, s poznámkou od klienta: “neviem čo chcem, ale chcem…
pokračovanie článku

denník detepáka

“Chcela by som Vás poprosiť o úpravu fotografie pána bez obleku tak, aby mal oblek, pričom to nemôže byť…
pokračovanie článku

denník detepáka

na zaver dna, korektura od klienta, brozurka A5, 52 stran, 12 bodove pismo, velmi malo textu, 113 korektur…
pokračovanie článku

denník detepáka

Velkost stitku prosim pripravit tak, ako to je na fotke… (klient poslal do mailu fotku – odfotena dlan…
pokračovanie článku

denník detepáka

…nemohl byste to VŠECHNO zvýraznit? denník detepáka      
pokračovanie článku

denník detepáka

Klient (vysoká škola): Mohli by ste na výstavnom stánku, ktorý ste nám robili minulý rok, upraviť adresu webovej…