Meno naspäť v logu
Nové logo, ktoré sprevádza aj osvieženie celkovej vizuality značky, prináša so sebou niekoľko zásadných zmien.
Prvá sa týka samotnej podstaty – symbol sa po redizajne tvarovo vracia k predchádzajúcim iteráciám, ktoré Pepsi reprezentovali od 50. rokov až do príchodu loga z roku 2008. Druhou výraznou zmenou, ktorú nemožno prehliadnuť je typografia.
Názov značky zmenil nielen písmo ale aj svoju pozíciu. Slovo PEPSI vysádzané veľkými písmenami sa vracia do priestoru v rámci emblému.
Staré vs. nové
Čerešnička na obale
Update sa nevyhol ani jednému z nosných výstupov značky, ktorým sú pochopiteľne obaly. Dynamiku, ktorú prináša nové logo, je rozvinutá aj zvolenou typografiou s označením produktu či šťavnatými ilustráciami čerešní. Ich farebnosť odkazuje na paletu značky a zároveň navodzuje mierne surreálny dojem.
V ďalšej komunikácii, z ktorej zatiaľ vidno iba niekoľko “hltov”, pracuje značka so siluetou nápoja na rôznych typoch pozadia.
zdroj: PepsiCo