Mustang má novú identitu. ktorá sa vracia ku koreňom

Nemecká značka, ktorá aktuálne oslavuje deväťdesiatku, prichádza s aktualizáciou svojho brandingu, o ktorú sa postaralo štúdio Strichpunkt.

Cieľom nového vizuálneho prejavu Mustangu je priniesť do popredia slobodu vyjadrenia a ľudskejší charakter. Stredobodom ostáva typograficky založené logo, ktoré po novom pôsobí harmonickejšie – najmä vďaka zjednotenému písmu.

Nová identita od Strichpunktu myslí na súčasné špecifiká pri jej používaní. Všetko je navrhnuté modulárne s dôrazom na flexibilitu a digitálne prostredie. Zároveň však z vizuálov cítiť aj históriu značky, ktorá má za sebou deväť dekád.

Pôvodné logo

 

 

zdroj: Strichpunkt

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Lado Bueno

Lado Bueno je první ekvádorská značka, která nabízí prvotřídní, řemeslně vyráběnou zmrzlinu vytvořenou pouze z vysoce kvalitních, čerstvých a poctivých ingrediencí, vhodných pro všechny druhy preferovaných diet a alergických omezení (bez laktózy, bez tuku, ale samozřejmě i klasicky).