Perea: Portál do svety kávy

Branding rodinnej pražiarne z Dnipra prichádza s novým dizajnom, ktorý je svieži a vtipný.

Pôvodne reprezentovala Pereu sova. Nočný tvor, symbol múdrosti s očami veľkými ako po dvoch doubleshotoch, však z nových obalov odletel. Nový branding sa sústreďuje okolo úplnej podstaty. Kávového zrnka.

Pôvodné logo a obaly

Zo zrnka ako základnej zložky produktu vychádza logo a neskôr aj prvok portálu, prítomný v rôznych hravých obmenách na obaloch jednotlivých káv. Výrazné čierne logo a ilustrácia na červenej sú efektívnym kombom, ktoré funguje nielen na obaloch ale aj ďalších nosičoch nového brandu. Z ilustrácií srší energia a hravosť, ktorá dobre odráža pocity, keď si upijete z dobrej kávy.

Nová identita pre Pereu vznikla v štúdiu Dozen.

zdroj: Packaging of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

PANTONE predpovedá farby na rok 2019

Spoločnosť nedávno priniesla svoju predpoveď trendov vo farbách pre jar a leto 2019. Pozrite sa zblízka na farby, ktoré…
pokračovanie článku

Two Stories vytváří živou značku na podporu udržitelnosti v podnikání

Jen zlomek odvětví ekonomiky byl ovlivněn pandemií více než živé události. Průmysl však bojuje novými iniciativami. Například nedávno se sešlo 12 agentur pro pořádání akcí, aby založili Isla – organizaci na podporu environmentální udržitelnosti v podnikání. A designové studio Two Stories vytvořilo vizuální jazyk a webdesign, který má pomoct projekt rozběhnout.