Ako vyzerá kečup očami umelej inteligencie? Heinz to zistil za nás

Nedávno sprístupnená umelá inteligencia DALL-E od OpenAI umožňuje generovanie vizuálov a tým aj experimentovať s technológiou novým, kreatívnym spôsobom. Vyskúšal si to aj svetoznámy výrobca kečupu.

Heinz sa tak pridal k ďalším spoločnostiam či médiám, ktoré už službu DALL-E stihli využiť, a výsledok sa stal súčasťou už existujúcej kampane s titulom Draw Ketchup. V rámci nej Heinz požiadal ľudí z 18 krajín, aby nakreslili slovo kečup. Teraz sa k slovu, či presnejšie plátnu, dostala umelá inteligencia.

Zadaním bolo vytvoriť umenie, ktoré znázorňuje obľúbenú prísadu (resp. prílohu) k jedlám. V inštrukciách boli kľúčové slová ako “ketchup”, “ketchup art”, “fuzzy ketchup”, “ketchup in space” či dokonca “ketchup renaissance”. DALL-E prišla s nasledovnými výtvormi:

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Prague Zine Fest

Prague Zine Festival je prodejní výstava s doprovodným programem. Klade si za cíl propagovat podomácku vydávané malonákladové publikace- ziny,…
pokračovanie článku

Design thinking process

Večerná škola Connect: Design thinking process 12. máj, 18:00 – 21:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava