Slušný číslo: nealko, ktoré nadväzuje na pivo matfyzákov z Karlovej univerzity

Pěkný číslo z minulého roku dostalo svojho slušného súrodenca.

Pri navrhovaní loga Pekného čísla bolo cieľom, aby bolo možné produktovú radu rozšíriť o ďalšie druhy pod jedným piktogramom π. Odlíšenie konkrétnych druhov malo byť docielené najmä farebným podkladom etikety. V kontraste k pôvodnému čiernobielemu dizajnu tak vznikol obal s farebným prechodom a znakom nula. Farebnosť je inšpirovaná farbami zrelého jačmeňa, piva a vody. Kombináciou týchto odtieňov vznikol pastelový gradient a do znaku 0 autori nastavili presné matematické násobenie farby, čím vznikol zaujímavý efekt prekrytia a v spojení s Matfyzom ďalší spojovací prvok.

Slušný číslo bez obsahu alkoholu odkazuje na „slušného“ súrodenca pôvodného Pěknýho čísla, ktoré má 14°. Nové pivo sprevádza aj nový claim Čistá mysl má smysl ako odkaz na nadmerné pitie alkoholu. Okrem obalov vznikli v rámci propagácie novinky aj dizajny podpivníkov, označenie pre výčap a ďalšie tlačoviny.

Obe pivá sa podľa informácií rýchlo predávajú, čo autorov samozrejme veľmi teší.

Pôvodné Pěkný číslo

Základné info k Slušnému číslu:

Prvé spodne kvasené nealko, za studena chmelené, s použitím vinárskych kvasníc, s osviežujúcou chuťou a nádychom citrusu a tropického ovocia. Obsah alkoholu 0,5% obj.

Autormi obalov sú dizajnéri zo štúdia Autority.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Adobe predstavuje UX dizajn rýchlosťou kométy

Spoločnosť aktuálne vyvíja nový produkt, ktorý má do veľkej miery uľahčiť prácu dizajnérov v programoch Photoshop a Illustrator. Nový projekt má…
pokračovanie článku

Oh Oat: Obal (skoro) bez obalu

Značka ovsenného nápoja Oh Oat M*lk pochádza z Južnej Afriky a predstavuje alternatívu k tradičnému mlieku. Podobne ako samotný produkt aj jeho balenie sa na zaužívané veci snaží pozrieť inak.