Snickers má v najnovšej kampani riadny hlad!

Snickers šlape. Dlhodobá kampaň s claimom Keď si hladný, nie si to ty, má najnovšie takéto zaujímavé pokračovanie.

Vyššie spomínaný slogan je vám pravdepodobne najviac povedomý z prostredie TV spotov či online komunikácie značky. Najnovšie však arzenál výrobca tyčiniek obohatil o tieto printy.

1 2 3

Stojí za nimi BBDO Moscow, ktoré sa s posolstvom rozhodne nepáralo. Ako inak vnímať jasnú provokáciu v podobe obrovského loga SNICKERS na obaloch konkurenčných tyčiniek. Áno, nechýba ani heslo “Keď si hladný, nie si to ty”.

Takéto poňatie už má určitý presah do filozofie, kedy hladná tyčinka sama osebe nie je sama sebou. Fu.

Čo hovoríte na takúto kampaň? Ktorý dizajn sa vám páči najviac?

 

zdroj: adeevee.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Poznáme písmo z Apple Watch!

Ak ste si doteraz lámali hlavu nad tým čo za písmo Apple použilo v prípade svojich hodiniek, záhada je…
pokračovanie článku

Artline – Digital Art súťaž s DeepMind

Ak pravidelne sledujete DeepMind Facebook fanpage, určite ste si všimli, že sme už viackrát avizovali prípravu súťaže. Aj…
pokračovanie článku

Uber odhalil nové logo!

Služba v týchto dňoch predstavila svojim používateľom ale aj svetu nové logo. Čo nahradilo pôvodný minimalistický vizuál?