Greentica: obal pre značku, ktorá búra predsudky

Identitu pre spoločnosť, ktorá sa venuje výrobe CBD a CBG olejov vytvorilo Malina Studio.

V centre brandingu od Malina Design Studio stojí logo so symbolom konopného listu, ktorý priamočiaro poukazuje na spoločný menovateľ všetkých produktov v portfoliu značky. Logo Greentica pracuje s polygonálnym štýlom, ktorý sa následne prelína aj do dizajnu samotných obalov.

Tie sú vzdušné, s dostatkom bieleho podkladu, na ktorom dobre vystupuje do popredia všetko potrebné a zároveň výsledok pôsobí prémiovo. Na obaloch sa pracuje so spomínanými polygónmi, z ktorých sú tvorené portréty zvierat z divokej prírody. Prírodný rozmer podčiarkuje aj vhodne zvolený papier.

Výrobu krabičiek zabezpečila tlačiareň vach.print. Produkciu obalov približuje Marek Vach:

“S ohľadom na menšie množstvo krabičiek sme použili technológiu malonákladovej digitalnej tlače. Pre obaly sme vybrali bezdrevny nenatieraný papier Munken Pure Rough. V druhom kroku nasledovala razba fóliou za tepla a nakoniec výsek krabičiek.”

zdroj: Malina

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako môže dobré typo posunúť dizajn

Tvorbu grafického dizajnéra z Montrealu, Nicka Losacca, definuje v prvom rade fokus na písmo. Prostredníctvom neho dokáže pridať svojim dizajnom tú správnu váhu.
pokračovanie článku

Spoznajte free alternatívu k Illustratoru

Vývojársky tím Serif viac ako 25 rokov ponúka používateľom alternatívu ľudových cien ako odpoveď na ponuku Adobe. Teraz…
pokračovanie článku

40. seminář UGD: Trendy v tvorbě webů

Riki Fridrich Hub Praha 25. 9. 2014, 19:00 „Historicky sa ľudia z webu a printu navzájom nemali veľmi radi. Prečo to tak je?…