Okeanós: ryby, ktoré plávajú “out of the box”

Branding s uvoľneným a minimalistickým vzhľadom prekračuje hranice obalu a z rozbaľovania robí zábavný moment.

Produktový rad Okeános spájajú ilustrácie rôznych rýb s ceruzkovou textúrou. Z papierového obalu vykúka chvost, ktorý slúži ako rozbaľovací mechanizmus pri vyťahovaní produktu z papiera.

Dizajn kombinuje minimalizmus a efekt ručne kreslenej etikety vrátane hravého loga, čím vzniká zaujímavý kontrast.

Autorom obalov je Hurtikonn.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nová IKEA kampaň inšpirovaná skladačkami

Značka vo svojej novej kampani komunikuje jednoduchosť skladania svojich produktov, no zároveň odkazuje aj na svoju asistenčnú službu.