McDonald’s v novej kampani promuje svoju donášku

Kampaň pre región Južnej Ameriky vytvorila agentúra DDB Colombia.

Séria panoramatických záberov na veľkomestá obsahuje iba logo donáškovej služby McDelivery a zároveň fragment ikonickej iniciály McDonald’s.

Jeden z oblúkov jednoduchým, no efektívnym spôsobom ukazuje blízkosť niektorej z pobočiek reťazca, odkiaľ je to iba kúsok k zákazníkovi, ktorý si cez McDelivery objedná svoje jedlo.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Moogurt: hravý obal, ktorý vynikne

Balenie jogurtov, vďaka špecifickému využitiu papierového nosiča medzi konkurenciou zaujme na prvý pohľad.
pokračovanie článku

Greenery – Pantone farba na rok 2017

Farbou nadchádzajúceho roka sa podľa svetoznámej spoločnosti stal odtieň s názvom PANTONE 15-0343 Greenery. Po minuloročnej “Serenity and Rose…