Magnum predstavil aktualizované logo aj identitu

Značka ľadových dezertov, ktorá vznikla v roku 1989, dnes patrí pod Heartbrand od Unileveru. Nový branding prináša vyladené logo aj osvieženie vizuálnej komunikácie ako takej.

Novú identitu navrhlo pre Magnum britské štúdio Sunhouse. Dizajnéri sa začali nanukom venovať už pred desiatimi rokmi. Známu pečať s dominantným M pretvorila do súčasnej podoby.

Kompozícia ako taká ostala zachovaná, vyladené boli skôr detaily a stvárnenie pečate, ktoré prešlo od obvodovej linky k výplni. Okrem plného loga pracuje identita s monogramom.

Vizuálna komunikácia prichádza s grafikami a fashion abstraktnými vzormi, dochutenými rendermi ingrediencíi v pevnom či tekutom stave, ktoré podčiarkujú podstatu produktov. Nové motívy sú prítomné aj na jednom z kľúčových nosičov značky – obaloch. Výsledný efekt pritiahne pozornosť a láka zákazníka siahnuť do chladiaceho boxu po nové Magnum označené zlatou pečaťou s výrazným M.

zdroj: Sunhouse

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Sada header obrázkov za 7 dolárov!

Dnes pre vás máme mockup z kategórie chutné. Ide konkrétne o header obrázok, ktorý môžete využiť vo vašich projektoch. Či…
pokračovanie článku

Let’s Talk About ► PERGRAPHICA® + Whatever N.2

Milí priatelia a fanúšikovia dizajnových papierov, pripravili sme pre vás druhé pokračovanie TALKU Let's Talk About ► PERGAPHICA® +Whatever N.2, ktorého hlavnou témou bude AKTUÁLNA KAMPAŇ „Catching Feels“ vytvorená pre INŠPIRÁCIU kreatívcov, aby ukázala krásu dizajnových papierov PERGAPHICA®, nielen bielych odtieňov, ale aj nových tmavých a hlbokých.